Salve Åmund Greibrok

Autorisasjon (2001)

Salve Åmund Greibrok er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Lite imponert

Salve holder et høy tempo sammenlignet med andre leger. Opplever at det er greit å få time, men at han har svært lite tid til meg som pasient. Jeg føler dette kan gå på bekostning av kvaliteten som blir levert, og som mange andre påpeker virker han særdeles lite interessert i meg som person, og har selv opplevd å bli kraftig irettesatt ved spørsmål om behandling. Spesiell framtoning, enkelte ganger hyggeligere enn andre, dog bemerkelsesverdig overfladisk.

DEN BESTE LEGEN I BUSKERUD !

Salve er en fantastisk lege , og medmenneske !

Han gir seg aldri, når det gjelder å finne ut av hva som er galt med en..

Jeg er veldig takknemmelig og glad for at jeg har Salve som fastlege, og ville aldri ha byttet for verden !
Jeg kjenner meg IKKE igjen i , i det noen andre har skevet ovenfor her, mot meg og sønnen min har han bare vært snill og gjort jobben sin!
Salve Greibrok, gjør det "lille ekstra" for deg som pasient.
Og han har en meget bra måte å behandle pasientene sine på. !

Meget god OG medmenneskelig.
Jeg og sønnen min har alltid blitt hørt, og tatt på alvor .

Vi blir nøye fulgt opp av Greibrok selv.
OG har faktisk opplevd flere ganger at han har ringt meg SELV , og svart TLF i resepsjonen, før sekretærene har kommet ..

Tusen takk Greibrok !:-D

Fraværende og varierende som få.

Ser flere andre beskriver ham som lyttende og at man blir tatt på alvor. Dette mener jeg varierer omtrent fra gang til gang. Han har ved enkelte anledninger vært konstruktiv i forhold til psykiske problemer, men 90% opplever jeg ham fraværende, kort og tidvis på grensen til arrogant.

Ikke fornøyd

Veldig lite empati for folk med psykiske lidelser. Alt annet enn medisinske ting vil han ikke engasjere seg i å snakke om. Ble sendt gråtende ut fra kontoret med en følelse av at jeg brukte opp tida hans.

Utilgjengelig

Salve får men meget sjelden time hos. får alltid forskjellig lege. ingen kontinuitet og dårlig oppfølging på dette legekontoret. bytter derfor nå fastlege.

Sms systemet fungerer ikke, og ventetiden er veldig lang.