Stig Gøthesen

Autorisasjon (2004)

Stig Gøthesen er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Stig Gøthesen

Ikke å anbefale

Ovenfra-og-ned-holdning til meg. Later som han lytter, men han klarer ikke å late som han forstår. Ved neste konsultasjon viser det seg at alt er glemt og jeg må forklare hele sykdomsbildet på nytt. Dette har gjentatt seg gang på gang. Mistillit og stigma hos fastlegen burde ikke forekomme.

Et lite pluss helt til slutt:
Får raskt time (pga ikke fulle lister?), og veldig hyggelig personale i administrasjonen og lab.

Useriøs

Lytter dårlig, veldig forutinntatt. Har problemer med muskler og ledd, og alt blir avfeid med stress og psykiske problemer. Virker oppgitt på meg som pasient da jeg ikke helt uten videre aksepterer det han sier, for skråsikker og ønsker ikke henvise videre til spesialister. Virker som han er lei av å være lege og bare har slitsomme pasienter. Og til dels veldig krass om man ikke svelger alt han mener, burde lytte mer...

Mistet tillit.

Beklageligvis har jeg mistet tilliten til denne legen. Har hatt ham som fastlege siden 2005. Han må nok bli litt mindre selvsikker og bruke spesialistene mere. Få tatt undersøkelser I stedet for å Være sikker. Dette er min erfaring. Jeg har byttet lege.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig lege. Jeg kan endelig se lyset i tunellen! Han er god å snakke med. Faktisk den aller første legen jeg virkelig har klart å åpne meg for! Han har hatt smerteseminar etter arbeidstid på klinikken, gratis for sine pasienter. Bryr seg virkelig om pasientene sine.
Jeg anbefaler han til alle jeg kjenner.

Dårlig

Man ser godt om han har en dårlig dag. Han lytter ikke og virker som tror han vet bedre hvordan du har det og takler dagen din enn deg selv. Må bli flinkere til å lytte enn å prate. Jeg bytter!