Stig Gøthesen

Autorisasjon (2004)

Stig Gøthesen er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Stig Gøthesen

Ikke den beste

En lege som har mange pasienter.
Har lite empati og forståelse,vegrer seg for å skrive sykemelding,ler når du spør åpenbart dumme spørsmål for en høyt utdannet lege.
Gir rask behandling.
Prøver og er noen ganger morsom.

Ikke fornøyd

En lege som er veldig stresset og gir mye kritikk og har lite forståelse. Dette endte opp med at jeg byttet fastlege, var fornøyd i starten men etterhvert følte jeg meg bare dømt.

Bra helhetsinntrykk

Dårlig: Ustabilt humør. Må ha kontroll. Pasient må være ydmyk for å bli hørt/respektert. Liten selvtillitt?
Bra: Støtter og har erfaring med cannabinoider, moderne behandling mot min sykdom som kalles krohns. Cannabinoider (Sativex) roer tarmen og gir et verdig liv. Får meg lett til å se forbi hans dager med ustabilt humør.
Senteret i sin helhet: Utrolig stabil vennlighet og serviceinnstilling blant personalet.

Grei nok

Muligens litt for travel.. Jeg har en del diffuse symptomer, og en diagnose som ikke er særlig spennende, og det virker som om han har avskrevet meg fra å bli helt frisk - og det er trist.

En suveren støttespiller

En som er der når du trenger det, forklare bra. Lytter . Får deg som pasient til å føle seg sett og ivaretatt som et menneske. Respektere deg og hjelper deg til å se helheten eller sende deg videre i systemets der det trengs. Den beste legen jeg har hatt