Ingvild Marie Grøndalen

Autorisasjon (2011)

Ingvild Marie Grøndalen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Marie Grøndalen

Fantastisk fastlege

Er man heldig å få være pasient til dr. Ingvild har man nesten vunnet fastlege-lotto!. Hun er presis, er til stedet, er imøtekommende, tar mine kommentarer på alvor og følger tett opp. I tillegg er hun hyggelig og enkel å komme i prat med, følger meg trygg på at hun vil min beste nesten at jeg gleder meg hver gang jeg skal til lege!. Hun husker mye og man følger seg ivaretatt siden hun forklarer og gir nok info. Det tar ikke lang tid å få time spesielt med PasientSky er det veldig enkelt å kommunisere. Anbefales på det sterkeste, har vært veldig fornøyd med henne.
Vi kommer til å savne deg nå som vi skal flytte Dr Ingvild!

Norges beste fastlege?

Ikke det at jeg har prøvd så mange fastleger, men jeg trakk virkelig vinnerloddet når jeg fikk henne som fastlege. Hun er utrolig imøtekommende, faglig dyktig, empatisk, ser hele deg, tar seg tid og virker genuint interessert. Og hun husker godt. Får nesten følelsen av at jeg er hennes eneste pasient. Men listen hennes er fullbooket folkens, så det er bare å stille seg i kø. Har faktisk ikke en eneste ting å sette fingeren på, så noe konstruktiv kritikk finner jeg ikke å sette fingeren på. Denne legen får toppskår hos meg.

Tar seg tid, kjempehyggelig og kunnskapsrik

Viser omtanke for både meg og barna når vi er der. God oppfølging, svarer raskt, løsningsorientert, bryr seg, hyggelig og konkret. Det er første gang jeg har opplevd å ha det hyggelig under en legetime. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege!

Veldig dyktig og kompetent legen! fornøyd absolutt med alt ...veldig glad at fått henne som fastlegen min.

Veldig god og omsorgsfull lege

Hun ser hele menneske, ikke bare sykdommen! Hun tar pasienten arvorlig, ser på vedkomne og er 100% tilstede. Oppmuntrende og konstruktiv!