Christian Smedsrud

• Sjømannslege

Christian Smedsrud er en av 58 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Christian Smedsrud

WOW !

Dette er den BESTE legen jeg har hatt. Ja, han er som regel forsinket, men når det er din tur, så har han sin fulle oppmerksomhet på deg. Så behjelpelig, flott, empatisk og menneskelig lege Dr Christian Smedsrud er. Terningkast 6

Trygg og forståelsesfull

Jeg har hatt mange besøk hos fastlegen siste to årene, grunnet en vanskelig og komplisert skade.
Blitt tatt godt på alvor, blir lyttet til og føler han virkelig er tilstede i mine problemer, enten det er fysiske eller psykiske. Selv om det er litt ventetid å komme inn til timen, synes jeg tillitten man får til han og måten man føler seg prioritert når man kommer inn kompenserer for dette. Anbefales.

Eneste lille minuset her er ventetid på legekontoret og noe "kjølige" helsesekretærer i skranken.

Kunnskapsrik

Kunnskapsrik, men har mye å gjøre, kunne godt brukt lenger tid, når man kommer til time. Som regel lang tid før man kommer inn til han.

En trygg, omsorgsfull og profesjonell lege

En omsorgsfull og god lege. Tar seg alltid god tid, og er god til å lytte. Kan på det varmeste anbefale denne legen

Kjempe dyktig i jobben sin

Hadde Smedsrud som min fastlege i tiden jeg bodde i Tønsberg, og må si jeg er meget fornøyd.

Første inntrykket mitt var at han virket litt "ovenfra og ned", men dette inntrykket ble fort endret, og viste seg at ikke stemte med virkeligheten.

Han er god til å lytte, og har alltid tatt meg på alvor dersom det var noe.
Jeg vil virkelig anbefale denne legen på det sterkeste.