Torje Rogne Johanssen

Autorisasjon (2014)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Torje Rogne Johanssen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Torje Rogne Johanssen

Sympatisk og dyktig lege!

Jeg har hatt flere møter med denne legen, og er virkelig fornøyd. Både alene og med barn. Han tar meg på alvor, lytter og setter igang nødvendige tiltak. I tillegg er det kort ventetid og han tar seg god tid hver gang. Jeg vil anbefale denne legen på der varmeste.

Svært uforberedt og lite interessert lege

Jeg ble satt opp hos denne legen da min fastlege reduserte sin liste. Det var et svært lite hyggelig møte. Legen virket totalt uinteressert og opptrådte svært lite imøtekommende. Jeg løper ikke ned døra hos fastlegen, men kom nå til oppfølging etter en skade utenbys. Han viste svært lite ydmykhet i forhold til hva som var anbefalt av videre oppfølging fra forrige lege. I min bransje kalles slikt ukollegialt. Når det så også ble snakk om tidligere behandling utført hos annen spesialist i kristiansand, var han totalt blank og manglet oversikt. Jeg bytter selvfølgelig fastlege. På dette legesenteret har jeg i mange år blitt godt ivaretatt av forskjellige andre leger. Denne legen har lang vei å gå i forhold til det nivået.

Forståelsesfull og effektiv

Byttet til denne legen etter at min daværende lege flyttet fra byen. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk ettersom jeg var så fornøyd med min gamle, i tillegg var denne legen mye yngre. Men etter første besøk ble jeg bare såå positivt overrasket. Han var veldig tålmodig, og virket veldig kompetent. Han var forståelsesfull og fikk meg til å føle meg trygg. Anbefaler gjerne denne legen til andre!

Dyktig lege

Ble overflyttet fra annen lege ved kontoret, og var litt skeptisk til å bytte. Men det burde jeg aldri ha vært. En fantastisk lege, som lytter, spør, forklarer og virkelig bryr seg om å bli kjent med meg. Hyggelige medarbeidere på kontoret er også et pluss. Vil anbefale han på det sterkeste.

Lite innsikt!

Legen var svært svingende å forholde seg til. Behandlet meg på en uverdig og ubeskrivelig vond måte. Har ingen tillitt til legen lenger! Ringer ikke når han skal! Kan absolutt ikke anbefale noen denne legen!