Sanjay Jain

Autorisasjon (1999)

Sanjay Jain er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sanjay Jain

Sanjay Jain

Han er nøye, tar ting på alvor og følger opp ordentlig. Han lytter og undersøker ordentlig. Opplevd at ventetiden er ofte kort.

Resepsjon vet ingen ting om service.

Elendig kundeservice! Blir bedt om å ringe tilbake. Vil ikke gi akutt time, og i tillegg blir fortalt av resepsjonen at du kanskje ikke er så syk. Respektløs behandling! Anbefaler ingen dette legekontoret.

Jain

Jeg er fornøyd med fast lege Jain som jeg har. Jeg er ikke fornøyd ikke i det hele tatt med telefon ventetid, alltid ventetid på over 7-10 min.

Resepsjonen er HÅPLØS!!

Resepsjonen er HÅPLØS! hvis man er så heldig å få time! I dag ringte jeg i 1 time før de tok telefonen, sånn er det hver gang.
Ofte må mann vente 3 uker eller mer på time, akutt time er ikke lett å få heller. NEI jeg anbefaler ikke Åskollen Legesenter!

Flink lege

Har hatt han som lege i over 10 år, var enklere å få tak i han før, nå må jeg oftest vente gjennomsnitt 7-8 dager før jeg får en time, det er etter par dager med ringing eller hvis de gidder å svare på sms.

Han personlig er flink på sitt området, gir gode råd, men ikke alltid like flink til å følge opp.