Sanjay Jain

Autorisasjon (1999)

Sanjay Jain er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sanjay Jain

Meget ryddig lege som lytter

Jain både lytter og tar deg seriøst. Gir seg ikke før man har fått noen svar. Stort sett hele familien går hos han. Åskollen legesenter har hatt noen utfordringer tidligere, men det begynner å bli noen år siden nå. De ansatte der nå er meget hyggelige og flinke.

Min favorittlege

Han er svært lyttende og henviser til riktig spesialist for korrekt faglig oppfølging dersom det er behov. Man føler aldri at han ikke har tid til deg. Veldig grunding og analyserende. Tar alt på alvor. Hadde det ikke vært for denne legen hadde jeg ikke vært der jeg er idag . Flotte moderne lokaler. Kan også bestille og avbestille online. Superlegen min og skal aldri bytte.....

Lang ventetid på time dersom det ikke er akutt, men alltid prioritert inn dersom noe haster :)

Elendig service

Generelt meeeeeget lang ventetid på telefon til Åskollen legekontor. Har man time klokken 13.00 er man heldig om man kommer inn til legen 13.30. SMS man sender inn blir ikke nødvendigvis besvart (og disse kopster 6,- per melding) Blir ringt tilbake-behold din plass i køen-funskjonen fungerer overhodet ikke (med mindre de har over to døgns ventetid på telefonen) Enkle gjentagende resepter må man uansett inn til lege for å få.

Og denne tjenesten/service har jeg betalt i flere år for å ha. Aldri mer Åskollen legekontor, selvom jeg bor et steinkast unna.

arrogant, respektløs og nedlatende

Dårlig til å kommunisere. Lytter, men reagerer med "jeg skjønner ikke". Forklarer ikke hva symptomene kommer av
Utrolig treg med svar og tilbakemeldinger. Må purre på veldig ofte.
Humøret hans varierer avhengig av hvilket tidspunkt på dagen du har time. Er oftest grinete på slutten av dagen.
Henviser ikke, og gjør ikke noe med problemet.
Dessuten tar han ofte mer betalt.
er svært misfornøyd!!!!

fastlege

Flink lege , tar ting på alvor. kort ventetid og bra tilgjengelighet.