Unni Kathrine Gausel

Autorisasjon (2005)

Unni Kathrine Gausel er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Unni Kathrine Gausel

beste legen ever😊

Veldig dyktig, tar deg på alvor, nøye, alt i alt veldig bra lege.Damene bak skranken er veldig hyggelige damer, alltid ett smil på lur.

Omsorgsfull og dyktig lege

Faglig dyktig og grundig lege (god faglig innsikt, undersøker det meste selv men ikke redd for å anbefale og å henvise til spesialister, fjerner føflekker (det er det ikke alle som gjør), genuint interessert i å finne årsaker og løsninger) med gode medmennskelige kvaliteter (lyttende, forståelsesfull, kommer med gode råd, tar seg tid, følger opp, trygg). Anbefales!

Hyggelig, rolig, behagelig, lyttende

Timebestilling via SMS/internett er en håpløs løsning for oss som er i jobb og pendler ut av kommunen. Passer kun for hjemmeværende og pensjonister.
Det bør også innføres dager med lengre åpningstider. På tide at legene retter seg etter oss pasienter (=kunder).

Dårlig tilgjengelig

Som pendler ut av kommunen er det umulig å avtale legetime uten å avspasere en halv dag når hun bare tar imot pasienter mellom halv ni og tre. Det kunne legekontoret opplyst bedre om på nettsidene sine; det er tross alt en stor del av innbyggerne i kommunen pendler. Systemet med timebestilling vs time-på-dagen er også rotete.

Supert

Har alltid tid til å lytte! Tar seg god tid til å sjekke alt med de små barna mine og jeg føler meg hørt og trodd