Unni Kathrine Gausel

Autorisasjon (2005)

Unni Kathrine Gausel er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Unni Kathrine Gausel

Fem stjerner, eller kanskje 1?

Jeg fikk Johansen sterkt anbefalt fra flere hold, og hadde store forventninger før timen. Nå har jeg forsøkt 4 ganger, men enda ikke truffet henne.

Legesenteret har et "time-på-dagen"-opplegg, noe som selvfølgelig er positivt. Noe som er dumt, er at det virker som det er et slags fellesliste-system på disse timene, noe som gjør at det er tilfeldig hvilken lege man får. Jeg har kommet til kollegaen, eller en vikar. Vikar var helt OK, kollegaen var jeg ikke fornøyd med.

Kan godt hende at jeg bare har vært ekstremt uheldig, men jeg ønsker meg en fast lege, og det får jeg ikke her. Håper den som overtar min plass, har mer flaks.

En stjerne for meget kompetent og hyggelig skrankepersonale.
En stjerne for flotte lokaler.
En stjerne for at "time-på-dagen" selvfølgelig er et bra tiltak.

drømme lege med beste kompetanse

Burde egentlig ikke vurdere hun, jeg vil helst ha hun alene, hun er tross alt den beste legen jeg har hatt noen gang

en dyktig lege

tar deg på alvor, følger opp og er veldig grundig. Man føler seg sett og ivaretatt. Tar seg tid tid til å lytte og gi gode råd. Den beste legen jeg noen gang har hatt.

hyggelig

Veldig hyggelig. Litt dårlig til å spørre og kartlegge kanskje.
Håper de ikke tar inn for mange pasienter slik som hos mange andre fastleger slik a de får dårlig tid og lange køer.

Anbefales

Dr. Johansen er lett å prate med og å komme til med problemer, om det så er underlivsplager eller ondt i halsen. Det er kjapp og god service hos henne og legesenteret forøvrig. Henvendelser svares på kjapt, papirer klargjøres somregel på kort tid, og det er lett å få time. Jeg har gått til denne damen gjennom hele mitt svangerskap, og jeg har verdsatt den tette og gode oppfølgingen.