Ewa Spasowska

Autorisasjon (2006)

Ewa Spasowska er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ewa Spasowska

Dyktig og empatisk

Meget fornøy med Ewa som fastlege. En meget dyktig lege. En lege som virkelig bryr seg om deg som pasient.
Den beste legen jeg har hatt

Dyktig fastlege

Har hatt Ewa som fastlege i over 12 år. Hun er varm, hyggelig og flink til å kommunisere. Jeg blir alltid tatt på alvor og har alltid fått god hjelp; enten der ved legekontoret eller ved at hun henviser til spesialist. Er veldig fornøyd og kan anbefale denne fastlegen!

Sa at hun ikke hadde tid til å høre på...

Brukte kun 4 min på meg etter at jeg hadde ventet i nesten en time... Så måtte jeg bestille en time på nytt får å bli hørt om mine symptomer

Frekk og null kunnskap

Har hatt Ewa som fastlege i flere år nå og hun er til ingen hjelp. Kommer flere ganger med samme problem, betaler penger for hver time og får ingenting ut av det. Det jeg forteller søker hun om på nett og sitter og leser før hun gjenforteller det som står der. (Har sett at det er flere som merker dette). Hun vil ikke høre på hva du har å si fordi du er egentlig ikke syk, du bare innbiller deg det ifølge hun. Det er alltid minimum 30 minutter forsinkelse og hun vil ha deg like fort ut av kontoret som du kom inn. Anbefaler ikke hun som fastlege.

Hyggelig samtalepartner, men ingenting mer

Jeg har hatt Ewa som fastlege i mange år, og syntes hun er varm og imøtekommende som samtalepartner, men mangler mye basiskunnskap om medisin. Jeg har en tilstand som rundt 20% av kvinner har, og det hadde hun aldri hørt om. Jeg fikk konstatert en allergi som hun gav meg beskjed om å ignorere, og da symptomene vedvarte fikk jeg beskjed om at alt var i hodet mitt. Først etter jeg ignorerte rådet hennes ble jeg frisk. Måtte også mase meg til en annen undersøkelse hun mente var unødvendig, men som avdekket 3 tilstander/diagnoser. Har i mange år hatt en fastlege som ikke tror på meg eller tar meg alvorlig, og dette har gjort at jeg har slitt med mange ting alt for lenge. Veldig useriøst.