Ewa Spasowska

Autorisasjon (2006)

Ewa Spasowska er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ewa Spasowska

Min fast lege sen 2009 (9år)

Har vart fantastisk på alle måte fra att følge opp de minste til tilltakk hun følget mine 3 svangerskap alla komplekse helse problemer og er kunnig profesjonell og tar jobben og pasienten seriøst. Hun har vart der før i
Alle i vår familie stor og små da vi trengte de som
Mest. En kvinne med mye kunnskap og empati. En lege med alt i ett Som man kan telle med. Har ett minus vanskelig og få time i mellom men vært og vente på.

Trygg og kunnskapsrik

Legen lytter og iverksetter gode tiltak etter behov. Hun henviser også til annen ekspertise ved behov for ytterligere undersøkelser. God kommunikasjon og en føler seg trygg og ivaretatt på en god måte.

hun er ikke bra lege anbafeles ikke

Føler veldig for og bytte lege . Legen tror ikke at du har vondt, det er bare å gå på jobb. Helst burde du vite hva som feiler deg, og be om behandling. Eller , vi får vente og se. Men, jeg ser det slik at legen kan være veldig humør syk. Men dette skal jo ikke gå utover oss passienter.

Veldig bra lege

positiv, engasjert og svært hjelpson og hyggelig lege. Greit å bli møtt av en blid dame når man selv har det dårlig

Fantastisk lege!

Ewa er en utrolig dyktig lege! Hun tar seg god tid til å lytte og forstå og har aldri følt at jeg ikke ble tatt på alvorlig eller ble dømt på noen måte!

Er hun usikker på noe slår hun det opp, ringer spesialister eller snakker med andre leger! Hun er utrolig flink til å gi øyeblikkelig hjelp og har aldri måttet komme tilbake med de samme plagene fordi hun ikke hjalp første gangen.

Hun har et rolig vesen og er behagelig å snakke med, og synes hun har mange spennende og interessante ting å si og savnet henne enormt da hun var på permisjon!

Vil på det sterkeste anbefale henne og synes ikke man kan klandre henne for ventetid da hun tydeligvis bare er populær og med god grunn!!