Christian Steenfeldt-Foss
Mann, 63 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid, er betryggende og skriver ikke ut antibiotika over en lav sko.
Det er veldig lett å få time, og kontoret er upretensiøst og har en fin og laid back atmosfære.
Har gått hos Dr. Steenfeldt-Foss i mange år og kan ikke tenke meg noen andre.
Han har tid til å høre på pasientene og gir alltid riktig behandling og gode råd etter min mening.
Er også meget fornøyd med legekontoret i sin helhet.
Time hos Steenfeldt-Foss er konstruktiv. Ingen problemer hos legen. Det som er negativ er den telefon systemet hvor du kommer aldri frem til resepsjonen. I dag kommer svar gjentatt hele tiden "Vi har ikke glemt deg" osv. og sende SMS!! Jeg ønsker å snakker med et mennesker ikke sende SMS. Jeg ga opp til slutts. Det eneste måte å kom i kontakt med resepsjonen er å dra til Røyken legesenter, det er helt feil.
Kan til tider virke som han vet bedre hva man tenker og føler enn man selv gjør.
Bruker litt for mye tid på å småprate om ting som ikke gjelder det man kom dit for, sikkert hyggelig for noen, men andre vil bruke tiden hos legen sin til det de kom for å få hjelp med. Ellers en veldig blid og hyggelig lege.
Mulig han er dyktig, men mitt inntrykk er at han har for liten tid til pasienten og derfor griper lett til reseptblokken...
Vis flere...