Christian Steenfeldt-Foss

Autorisasjon (1993)

Røyken Legekontor Telefonnummer31 29 21 1031 29 21 ...
Bråsetveien 10 3440 Røyken
Christian Steenfeldt-Foss er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Christian Steenfeldt-Foss

Kommer aldri til å bytte fastlege

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med legen min. Har hatt han som fastelege i mange år og han kjenner historien min, både når det gjelder det fysiske og det psykiske. Han er meget flink når det gjelder psykologi/psykiatri. Han er alltid like blid og positiv og selv om jeg har timer hos ham hyppig har jeg aldri følelsen av at jeg maser.
Han tar meg alltid på alvor og jeg kan snakke med ham om absolutt alt. I tillegg føler jeg meg svært godt ivaretatt og er aldri redd for at han ikke har vært nøye nok.

I tillegg er resepsjonspersonalet også svært hyggelige og alltid imøtekommende selv om det er travelt.

Flink med barna

Christian er en lege hele familien går til, han har alltid tid til å forklare barna hva som skjer, hvordan kroppen fungerer, hva som evt er feil, og hva vi skal gjøre videre. Dette gjør at barna er trygge hos han.Jeg som mamma føler at mine barn (og meg selv) blir godt ivaretatt.
Eneste minuset her er lang ventetid både på svar på tlf og på å få time. Kunne helt klart hatt noe mer smilende kontorpersonalet.

En god lege

Han hører på hva du har å si å hjelper deg på beste måte :)

Den beste Legen jeg noen gang har hatt.

Christian Steenfeldt-Foss er en lege som ingen andre kan måle seg med, han har vært min fastlege fra 2000 til 2010. Uten han hadde jeg ikke vært her, han er en lege som tar pasientene på alvor. Og er i stand til å både lytte og utrette de riktige valg..

Så lege Christian Steenfeldt-Foss gir jeg fult hus i scorring

Veldig flink og hyggelig lege

Christian Stenfeldt-Foss er en utrolig hyggelig lege som jeg anbefaler :) han er morsom å snakke med, og flink til det han driver med. Han er engasjert ved siden av jobben også, så man ender fort opp med å diskutere gårsdagens dokumentar eller annet med han under undersøkelsen også. Det er hyggelig, så blir det litt mer avslappet stemning. Han har tatt godt vare på meg i alle fall, og anbefaler han videre:) det eneste som er litt dumt er at han er litt opptatt, så det kan ta litt tid å få time enkelte ganger. Men ellers tipp topp!