Tore Olai Høghjelle

Autorisasjon (1992)

Vinterbro Legesenter Telefonnummer466 83 740466 83 7 ...
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro
Tore Olai Høghjelle er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Tore Olai Høghjelle

Sur og uhøflig

Verste legen jeg har vært hos. Har (heldigvis) ikke han som kontaktlege, men ble henvist til han av legevakten. Var der med min 16 år gamle datter. Han var sur og uhøflig mot både henne og meg. Min datter ble så lei seg på grunn av oppførselen hans, at hun gråt etter at vi hadde vært der.

Ikke interessert...

Opplever at legen er mer interessert i dataskjermen enn pasienten. Gir inntrykk av at han ikke hører etter når man prater og er flink til å feie bort problemene man kommer med. Bruker alltid munnbind og har inntrykk av at han helst ikke gjør undersøkelser med mindre det er absolutt nødvendig. Tar seg ikke tid til å forklare dersom man har spørsmål og vil ha deg fortest mulig ut døra igjen. Likevel er det alltid forsinkelser når jeg har time der. Han har sikkert mye faglig kunnskap, men hjelper ikke når man ikke ser pasienten. Er svært misfornøyd.

For lite interessert i pasienten

Ser sjeldent på meg som pasient. Avfeier mitt ønsker om sjekk av det som bekymrer meg, som unødvendig å sjekke. Familien vil bytte fastlege. Denne legen bør man styre unna Ledige plasser forteller litt om hans behandling av pasienter.

Bra fastlege.

Har tro på han som faglig dyktig. Henviser videre ved behov. Kanskje ikke best på smalltalk, men det er jo heller ikke derfor jeg går til legen. Svarer raskt på e-portal. Jeg syns han virker seriøs.

Vikarlege..

Ikke en fastlege jeg ville anbefalt til noen. Ikke har han tid til å høre på deg og ser bare på pc. vil ha deg ut like fort som du kom inn :-(
Sitter med munnbind??