Magdalena Agnieszka Wilkosz

Autorisasjon (2005)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Magdalena Agnieszka Wilkosz er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Magdalena Agnieszka Wilkosz

Meget dyktig

Alltid Blid og Meget dyktig.Gir seg ikke før hun finner ut
hva som feiler deg.Den beste legen vi har hatt.

Veldig flink lege

Har hatt Magdalena siden 2010 og har ingenting å klage på. Hun er dyktig, imøtekommende og ser hele deg som menneske. Tar tak i ting med en gang. Det er ca 4-6 ukers ventetid for å få time, en det betyr jo bare at hun har mange pasienter noe som igjen vil si at folk er fornøyd. De som sitter i resepsjonen er nesten alltid hyggelige og hjelper deg så godt de kan. Litt lang ventetid på telefonen i blandt men med så mange leger på et sted så kan man ikke forvente noe annet

En dyktig lege

Veldig god til å lytte hva hvilket helseproblemer man har. Og er veldig flink til å gi råd og veiledning. Hjelper deg etter beste evne med dine helseproblemer.

meget dyktig lege

Hun er meget dyktig lege, men huner bestandig for sent ute. Ikke bare fem min, men det er alltid mer enn et kvarter. Jeg har opplevd å vente så lenge som opp til en time!
Selvfølgelig ikke vær gang, men har aldri opplevd å komme inn til timen da jeg har den! Hun må prøve å bli bedre der. Ellers ingen ting å klage på. Hun lytter til deg og følger deg veldig godt opp!

Alltid forsinket

Sitter alltid lenge å venter på å komme inn. Hvis det er problemer hun ikke forstår prøver hun å snakke det bort og nesten overse problemet. Måtte krangle meg til en henvisning som til slutt endte med time på sykehuset. Ser bare "boka"s verson av sykdom, ikke hvordan du selv føler det.