Magdalena Agnieszka Wilkosz

Autorisasjon (2005)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Magdalena Agnieszka Wilkosz er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Magdalena Agnieszka Wilkosz

Anbefales

Engasjerer seg og hjelper til alt det hun kan.
Har empati og er faglig dyktig.

Den beste legen jeg har hatt :)

Hun er forståelsesfull, dyktig, empatisk, blid og hyggelig. Flink til å finne løsninger. En fantastisk lege på alle måter.
Vil ikke byttet lege selvom jeg flytter til en annen kommune!

Snill og god men har litt for dårlig tid

Hun bryr seg om deg, er forståelsesfull og prøver å finne løsninger. Men hun har desverre altfor dårlig tid og man føler ikke at det er nok tid til å fortelle om det som er problemet. Hun er kanskje mer opptatt av hva hun vil prøve enn hva pasienten selv gir uttrykk for.

Unik fastlege!

Magdalena er er en utmerket lege som det er lett å kommunisere med. Man føler seg hørt, og man blir tatt godt vare på. Hun er helt unik! Hennes medmenneskelighet ovenfor pasientene er uerstattelig! Både når det kommer til psykisk og fysisk helse hos hennes pasienter. Alt som må til for å finne en løsning på problemene, eller stille en diagnose blir satt igang med på 1-2-3. Ikke minst er hun meget god til å forklare alle steg i prossesen, og hva som skal gjøres og hvorfor. Jeg kan for min og familiens del, ikke få rost henne nok! Vi er utrolig glade for å ha fått muligheten til å være pasienter hos en slik flink lege. Når vi kommer til oppfølging, er det bare en ting å si; Hun har stor omsorg for sine pasienter, og følger opp til siste slutt på alle plan. Magdalena er meget dyktig, både på det faglige, kunnskaplige og medmenneskelige plan. Om det er behov, kan vi kontakte henne når som helst på døgnet, og hun kommer også hjem hit hvis det trengs. Legesenteret har nå også begynt med at man kan sende sms for timebestilling. Dette er en grei løsning om det uheldigvis skulle være litt kø på telefonen inn til sentralbordet. 10 av 10 poeng til vår fastlege Magdalena :)

Helt ok.

Men det er det samme her som sikkert mange andre opplever. Det settes av for lite tid til hver pasient. Det er kjappkjappkjapp,tastetastetaste, og vips ut. Jeg tror jeg må bestille dobbelttime om jeg antar at jeg må snakke med legen.