Sofia Øien

Autorisasjon (2003)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Sofia Øien er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Sofia Øien

Er der for pasienten

Flott lege. Hjelpsom og lyttende. Henviser videre når man ønsker det, tar situasjonen på alvor

ett forferdelig dårlig legesenter

legen er ikke den som viser mest innteresse. ikke fornøyd.
og legesenteret i sin helhet er helt forferdelig. laaange ventetider,40 - 60 min er noe som skjer til stadighet. og det er e prøvelse og ha med barn. hadde dere enda hatt en skikkelig lekekrok med mye lego og bøker.opptil 15 min ventetid på telefon for og komme igjennom. ser det er mage andre her som klager og jeg håper dere gjøre noe med dette. men kjapt og bytte til ett anet sted

SUR og UINTERESSERT

Uff, har kun vært hos denne legen to ggr ifm samme sak (lavt B12) og det var en forferdelig opplevelse. Hun kjeftet på meg fordi jeg var så sliten at jeg bare gråt, og hun sa at jeg hadde fått lavt B12 fordi jeg spiste så usunt, enda hun ikke kjente til verken meg eller mitt kosthold. Oppfattet henne som utrolig frekk, uinteressert og at hun hadde forhåndsdømt meg som "litt sliten og ute etter en sykmelding".

Bruker ikke igjen

dårlig tid,om å gjøre å få deg fortest ut.lang ventetid ved timebestilling ofte mot 50 min. umulig å få tak i med telefon eller oppmøte

Kommer ikke til å bruke hun igjen

Alltid forsinka fra 30 -60 min ,virker som hun ikke har tid til deg selv med time så blir det stress å raskest mulig ut.
mangler litt kunnskap