Sofia Øien

Autorisasjon (2003)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Sofia Øien er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Sofia Øien

Tar seg tid

En god lege som tar seg tid til pasientene. Riktignok betyr dette av og til at det er ventetid på å komme inn til henne, men det betyr også at den dagen en trenger tid så bruker hun tid på deg. Har hatt meget god oppfølging gjennom to svangerskap. Flink med barna, spør alltid om hvordan det går. Føler vi blir tatt på alvor.

Eneste ulempen er at det er lang ventetid for å få time hos henne. De som sitter i resepsjonen på Legehuset må gjøre noe med både det å besvare telefonene når vi ringer (det er ofte lang telefonkø, opp mot 10-15 minutter, har også opplevd å måtte vente enda lenger). Det må også være mulig å lage noen åpninger i timelistene til legene sånn at vi faktisk kan komme inn til fastlegen dersom man trenger time på dagen. Det er ikke greit å stadig måtte gå til ny lege om man får et raskt behov for å treffe legen. Har etter 8 år ennå ikke opplevd å komme til fastlegen dersom vi trenger legehjelp på dagen. Beskjeden da er at det er lang ventetid, kanskje opp mot to uker. Dette er ikke holdbart, MEN vil gjerne understreke at det ikke er nevnte leges feil, det skyldes rutiner hos de som besvarer telefoner og sitter i resepsjonen.

ok, fikk henneetter at min lege sluttet

ikke lett å forstå , hun er polsk tror jeg, å sen med å gi tilbakemeldinger på prøver. elers veldig hyggelig dame

God!

En god fastlege som tar seg god tid til pasientene. Flink med barna. Ingenting å utsette på legen MEN det er vanskelig å få time hos fastlegen da det er lang ventetid. Kommer aldri inn på dagen, her må de som jobber i resepsjonen sørge for at det er mulig for pasientene å treffe fastlegen sin og ikke vakthavende eller turnuslege.