Anne Margrethe Jacobsen

Autorisasjon (2007)

Bekkestualegene DA Telefonnummer67 11 33 6667 11 33 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anne Margrethe Jacobsen er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Margrethe Jacobsen

Vi er fornøyd

Vi bruker denne legen alle sammen i familien og er kjempe fornøyd på alle måter. Flink, sympatisk og rask til å henvende videre hvis nødvending.

Hyggelig lege som kan lytte

Selv om jeg nå skal flytte til et annet fylke har jeg bestemt meg for å beholde Anne Margrethe. Hun er utrolig flink, og hun ser meg som person og ikke bare som en fil eller mappe som hun skal ha unnagjort.

Jeg byttet fra den andre fastlegen på kontoret der fordi jeg ikke hadde så god kjemi med han, men fant tonen med Anne Margrethe med en gang.

Der jeg tidligere følte at jeg ikke ble hørt, og at mine problemer ble bagatellisert og ikke fikk hjelp, føler jeg nå at jeg blir hørt, og at jeg blir tatt alvorlig og får god hjelp.

Jeg har vært på to timer med Anne Margrethe så langt, og begge har vært fornøyelige.

Ventetiden på kontoret er knappe ti minutter, og personalet er vennlige og imøtekommende.

Enkel betaling med automat i gangen. Man kan også velge faktura mot et lite gebyr, noe som av og til er greit siden de ikke tar Mastercard.

Fantastisk behandling!

Var på hastetime hos Anne Margrethe Jacobsen i dag grunnet skade i hånd.
Jeg ble tatt i mot av en trivelig og imøtekommende lege. Etter en skånsom og god undersøkelse ble jeg fullt informert om prossessen videre til behandling ved Bærum Sykehus. Hun sørget også for at all dokumentasjon ble oversendt før jeg ankom sykehuset.
Anne Margrethe viser klart at legene ved kontoret på Bekkestua er av høyeste kvalitet. I likhet med alle andre behandlinger jeg har hatt der med flere leger blir jeg like fornøyd hver gang.

Anbefales på det sterkeste!

Beste legen jeg har hatt

Jacobsen er en flink fastlege hvor det er lett å få time på dagen om det trengs. Hun lytter og er en dyktig lege.

En kjempeflink lege!!

Dette er en av de beste legene jeg har hatt. Desverre måtte jeg bytte pga flytting.
Men hun er flink, og hvis hun er usikker sender hun videre til spesialist. Tar pasienten på alvor og du føler deg både sett og hørt!