Anne Margrethe Jacobsen

Autorisasjon (2007)

Bekkestualegene DA Telefonnummer67 11 33 6667 11 33 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anne Margrethe Jacobsen er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Margrethe Jacobsen

Dyktig dame!

Anne er veldig dyktig og ikke minst like hyggelig. Hun lytter og forklarer. De presser deg inn i timeplanen hvis du ringer tidlig samme dag. Konklusjon; Slik en fastlege burde være!

Jacobsen er en skatt :)

Anne Margrethe er en lege blant de sjeldne. Hun tar seg enormt god tid (uten at det går på bekostning av ventetid) og virker genuint opptatt av å lytte og forstå.

Er også veldig fornøyd med flotte lokaler og generelt høy standard på legekontoret.

Beste fastlegen man kan ønske seg!

Jeg og min mann stod begge på venteliste ganske lenge for å få Jacobsen som fastlege, og det var så verdt det! Både sekretærene og legen selv er alltid imøtekommende og lyttende, og tar seg god tid til pasientene. Første timen jeg hadde hos henne var i forbindelse med et traume, og da fikk jeg dobbelttime uten engang å ha bestilt det, og Jacobsen hadde innhentet sykehusrapport og satt seg godt inn i saken, så hun var veldig godt forberedt da jeg kom. Ikke opplevd lignende før. Anbefales på det sterkeste, -sett deg på venteliste dersom hun har fulle pasientlister!

Kjempedyktig og hyggelig lege!

Både min mann og jeg samt våre to små barn går til Anne Jacobsen og er veldig fornøyd. Hun har god tid, lytter og er alltid smilende, blid og imøtekommende. Føler meg veldig komfortabel på legebesøk hos henne.

Fastlegen for hele familien vår!

Har hatt henne som fastlege gjennom to svangerskap og for både smått og stort. Veldig fornøyd, hun er grundig og empatisk. Gode bedside manners!
Generelt fornøyd med Bekkestualegene, for om fastlegen ikke er tilstede så går det an å få time hos en av de andre hos dem.