Odd Eilerås

Autorisasjon (1994)

3 leger Telefonnummer33 30 99 9933 30 99 ...
St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg
Odd Eilerås er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Odd Eilerås

Verdens beste lege

hele familien min bruker Odd som sin fastlege. Jeg merket hvor mye jeg savnet han etter at jeg hadde flyttet til Oslo!! Da byttet jeg nemmelig fastlege 3 ganger i året. Fant aldri en lege jeg hadde tillit til og som tok meg på alvor. Gleden ble derfor stor da jeg igjen fikk han som min fastlege.

Han er alltid forsinket, men det tyder på at han tar seg god tid til hver og en pasient, noe jeg setter sterkt pris på!!

Sekretærene er også veldig hyggelige :-)

Anbefales på det sterkeste!

Beste fastlegen ever!

Tar seg god tid til alle problemstillingene og selv om det kan være litt vente tid opplever jeg at både jeg og alle rundt mener det er verdt ventingen. Han redegjør for sine vurderinger og er medmenneskelig på alle måter. Han har betydd utrolig mye for meg og mine barn'

Stresset og travel

Hyggelig lege, men alltid ca 1 time forsinket, virker veldig stresset og ser KUN ned på tastaturet så du føler deg usynlig.. Bruker mere tid på å snakke om hva som skjedde sist du var der enn faktisk lytte til hva du har å si.. Sure legesekretærer, ikke så hyggelig å ringe dit. Etter å ha hatt ham hele familien i noen år bytter vi nå fastlege.

Den verste legen jeg har hatt

Det er alltid forsinkelser på legekontoret, jeg har aldri opplevd å vente i mindre enn 40 minutter..! Han lytter ikke til pasientene sine, skriver og skriver på datamaskinen mens han mumler for seg selv. Han har ingen oversikt over sykdomshistorie fra tidligere leger, og setter seg ikke inn i journalene heller. Tror ikke på pasienten da hun forteller om tidligere plager og setter spørsmålstegn ved vedvarende lidelser som astma og migrene, og gir derfor ikke ut medisin eller legeattester på dette, selv om dette er dokumentert i journalen fra forrige fastlege. Ønsker kun å ta opp ett tema i hver time, og krever at du bestiller ny time hvis han da har behov for å "utrede" deg for disse plagene han betviler at du har, slik at du ikke har mulighet til å få den hjelpen du trenger når du trenger den. Han er en hyggelig type, men arbeidsmetodene hans er de verste jeg har vært borti. Jeg får ikke mulighet til å forklare sykdomsforløp, ikke snakke i det hele tatt egentlig, før han snakker i munnen på meg og mumler for seg selv det han skriver ned. Jeg ser meg nødt til å bytte lege dessverre.

En fantastisk lege

Har brukt Eilerås i 10 år og han er den flinkeste legen jeg har hatt til nå. Føler meg tatt på alvor og får de undersøkelser og råd jeg trenger. Føler at han virkelig bryr seg.

Går til regelmessig kontroll og bestiller time fra gang til gang. Skulle det være at jeg blir akutt syk får jeg time senest neste dag.