Odd Eilerås

Autorisasjon (1994)

3 leger Telefonnummer33 30 99 9933 30 99 ...
St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg
Odd Eilerås er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Odd Eilerås

God, men stresset

Hele familien går til Eilerås. Jeg opplever ham som en god person og en flink lege, men tidvis er han stresset. Han tar seg nødvendig tid hvis man kommer på formiddagen, men utover ettermiddagen er han ofte veldig stresset. Det virker som han tar i mot for mange pasienter i løpet av dagen.

Forkontoret er ikke hyggelig. Det første du møter er en luke med en legesekretær som ikke verdiger deg et blikk før hun er ferdig med det hun holder på med. Så står man der og venter, før den lille luken endelig skyves opp. Legesekretærene er generelt heller ikke hyggelige i første omgang, og bidrar ikke til at man føler seg komfortabel. De burde gjøre noe med den lukeløsningen, den føles som en dør de åpner aller nådigst, og så smeller i trynet på deg.

Å ringe dem er heller ikke hyggelig. Det er helt tydelig effektivitet som er viktigst her, og smilene er sjeldne, og kommer i hvert fall ikke uten at jeg sier noe hyggelig først.

Men som sagt, Eilerås er flink, men det at både han og de andre ansatte er så stresset alltid trekker ned. Jeg vil tro mer nervøse pasienter kan ha problemer dette.

Travel. Alltid forsinket.

Alltid forsinket. Ikke tid til å høre hvordan ting er, ser bare inn i pc'n og noterer.

flink men ikke god relasjonell

Odd er en flink lege, men ikke veldig god relasjonelt. Det er vanskelig å få time inne rimelig tid.

Har ikke tid til deg

Er en alright fyr, men jeg kommer til å bytte lege. For det første lar han deg alltid vente, det hadde vært greit hvis jeg følte at han tok seg tid til meg inne på kontoret, noe jeg dessverre ikke føler. Han sitter enormt mye på dataen, og skriver og skriver og skriver. Han mumler mye usammenhengende til seg selv mens han gjør dette, og det resulterer i at jeg føler at jeg nesten er i veien. Det han skriver virker i overkant gjentagende og detaljert, i forhold til hva jeg har opplevd hos andre leger. Han skriver så ekstremt mye at dette tar opp hele timen- og man får ikke muligheten til å ta opp flere bekymringer. Jeg ble kjølig avvist og fikk beskjed om å bestille ny time. Hadde han vært mer strukturert, burde det ikke vært noe problem å spørre om flere bekymringer. Dette har jeg opplevd flere ganger hos ham.

Alle tiders

Tar meg på alvor