Stein Ove Brunvoll Sørensen

Autorisasjon (2011)

Helsehuset Legekontor Telefonnummer32 23 68 0032 23 68 ...
Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Stein Ove Brunvoll Sørensen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Stein Ove Brunvoll Sørensen

Fin å ha med å gjøre og lytter til pasienten

Har vært svært fornøyd med Stein Ove. Han lytter, tar ekstra tid til å forstå og er ikke redd for å bruke hjelpemidler for å sørge for best mulig behandling. Opplever at han viser stor tiltro til meg som pasient. Eneste negative må være ventetiden. Vanskelig å få time kjapt, men dette er nok heller det at han har mye å gjøre.

En dyktig lege

Stein er en sympatisk og god lege som det er veldig lett å prate med. Han tar seg bestandig god tid til å lytte og forklare. Flink til å henvise vidre hvis det trenges. Føler meg ivaretatt og trygg.

Resten av personalet er også svært hyggelige, det er lett å komme igjennom på tlf og få time. Han har akutt timer tilgjengelig hver dag.
Det er også gode parkeringsmuligheter.

Til tross for at han ofte er forsinket så vil jeg anbefale han på det sterkeste!

Ikke interessert i pasienter

Denne lege er useriøs: jeg valgte ham som ny lege etter jeg flyttet i Nedre Eiker pga vurdering jeg har lest. Fra første gang som jeg har vært på legekontor ble jeg hjulpet fra en turnuslege. Hun var veldig flink heldigvis men av og til måtte spørre om hjelp til en kollega. Etter en måned, fant jeg ut at denne kollega var den samme lege som jeg valgte. En dag, måtte jeg gå hos lege og, endelig, var han på plass. Når jeg spurte hvorfor jeg måtte snakke med turnus lege selv om jeg så at han var der, han svarte at pasienter var så mange at han trengte hjelp. Utrolig! Jeg anbefalt å ha mi dere pasienter, da kunne han ta være på alle. Han har ikke hjulpet meg da, endret jeg legekontor. Også sekretær var ikke så snill. Nei, jeg kan ikke anbefale denne lege og legekontor heller.

Lun, trygg og kunnskapsrik

Han er ppdatert faglig, tar deg på alvor og nøler ikke med å henvise til spesialist. Førsteklasses fastlege.

Trygg og sympatisk

Stein Ove Brunvoll Sørensen. Veldig sympatisk god lege. Lett å kommunisere med, og har stor tillit til ham. Han tar seg veldig god tid. Åpen og oppriktig. Virker å ta meg på alvor og tror det er slik andre opplever han også. Vet ikke hva mer jeg kan skrive enn at han oppleves som en seriøs og god lege.