Kari Aarhus Kinn

Autorisasjon (2008)

Kari Aarhus Kinn er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kari Aarhus Kinn

Bestandig forsinkelse og lytter ikke

De gangene jeg har vært der så har jeg ventet i 45min til 1time, når jeg endelig kommer inn så har hun maks 10min å snakke på og om jeg spør om noe mer så får jeg beskjed om å bestille ny time fordi hun skal ha lunsj eller en annen unnskyldning. Javel? Jeg har ventet i nesten en time også kan du ikke sette av et ekstra minutter?! Veldig dårlig!

Dårlig tid

Dessverre later det til at hun alltid har dårlig tid. Beregner minst 25min forsinkelser hver gang, og er ute av døren hennes igjen før jeg har rukket å spørre om alt jeg lurer på. Positivt er at hun virker til å ta pasientene sine seriøst.

Engasjert og god lege

En veldig engasjert lege som ønsker at du skal bli frisk. Hun er rask med å skrive sykemeldinger eller andre dokumenter for å hjelpe pasienten. Det negative er at hun har veldig dårlig tid, så timene går fort og kan oppleves noe stressende. Det kan også være litt vanskelig å komme til ordet - hun vil gjerne stå for praten. Hun liker heller ikke at man snakker om andre i familien i "sin" time. Hun er legen til både meg og datteren min, og jeg opplever det som litt kjedelig at jeg ikke kan spørre om ting som gjelder datteren min når det er min time. Dette skyldes nok ikke henne som person, men den dårlige tiden hun har. Hun er også ikke på kontoret hver dag. Men alt i alt er dette en god lege som ordner opp!

Dyktig lege og god til å følge opp.

Svært fornøyd. Har vært tett og godt fulgt opp både med alvorlig sykdom hos forelder og egne konsultasjoner.

God lege

En god lege som lytter og følger opp, lett å prate med. Hun viser interesse og henviser videre ved behov, samt forklarer hvor og hvorfor, der hun også lytter til ønsker.