Mikkel Veilemand Holstad

Autorisasjon (2015)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Mikkel Veilemand Holstad er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mikkel Veilemand Holstad

Fantastisk lege, men har dessverre dårlig vikar for øyeblikket

Utrolig dyktig lege, morsom og lett å prate med. Hadde underlivssmerter, og han advarte meg mot at en god del gynekologer ikke kjenner eller tror på (!) vaginisme/vestibulitt, så frarådet meg å nevne disse diagnosene eller oppsøke flere gynekologer for å få riktig diagnose, og ikke gi opp. Dette viste seg å stemme også, så jeg satte skikkelig pris på å ha en "støttespiller". Sier tydelig ifra om hva han som lege ikke har peiling på, og det setter man stor pris på.

Da jeg kom dit for å få allergimedisiner, fortalte han om ny forskning på allergier og virket oppriktig interessert i å lære bort faget sitt. Man lærer alltid noe nytt hos Mikkel og føler han ikke gir opp.

Dessverre er det lange køer for å få time hos noen som helst på Helseparken, så 2+ uker er å regne med uansett. Dette trekker jo noe ned.

Dessverre har han en vikar nå, og hun vikaren virker veldig lite empatisk og løsningsorientert. Vurderte å bytte prevensjonstype, da jeg ble anbefalt en annen av ei venninne. Venninnen min fortalte meg så mye som legen hennes hadde sagt, mens hun vikaren jeg hadde sa bare "alle er forskjellige, man kan ikke si noe om bivirkninger" og hadde ingen kunnskap om hvordan å bruke prevensjonsmidlet generelt. Da jeg spurte "men har p-ringen mindre hormoner enn p-piller? Og vil det da gjøre sjansen for humørsvigninger/øvre bivirkninger mindre, siden den virker lokalt?" klarte hun ikke svare på dette og mente bare at alle var forskjellige.. veldig rart.
Hun begynte heller å prate om spiral, uten at jeg hadde nevnt dette eller fortalt hvorfor dette var bedre. Hun bare sluttet ikke å prate om det, som var veldig rart... ingen anbefaling eller konkrete råd om noe som helst.

Trodde unge kvinnelige leger hadde mye kunnskap om prevensjon, men selv ble jeg mye mer informert ved google-søk på ulike helsenettsteder. Sånn skal det ikke være. Jeg savner Mikkel!

Fantastisk lege, men

Fantastisk lege som tar problemer seriøst og finner løsninger..
Veldig fornøyd, problemet er at nå er det en vikar som jobber for han frem til mars 2021 eller noe sånt.. og hun er ikke like flink, forståelsefull eller løsningsorientert.. Man kan heller ikke spørre henne om flere ting på en time.. da får man beskjed om å bestille ny time (som tar 2-3 uker)

Jeg kommer mest sannsynlig til å bytte fastlege pga vikaren og det er jo veldig synd.

Dyktig og humoristisk

Må bare få lov til å si at han er den beste legen jeg har hatt. Jeg har endel helseutfordringer og takket være Dr. Mikkel V. Holstad så har jeg fått riktig diagnose fordi han ikke "gir seg" og faktisk skjønner at man kan ha fått feil diagnose tidligere og derfor sender videre til "second opinion" og ikke kaller folk hypokonder fordi man tror det kan være en sjelden diagnose (som var riktig). Han tar seg alltid god tid og ønsker alltid "god bedring", noe som er veldig hyggelig fordi man føler at han virkelig ønsker at man blir bedre. Han er nok likevel den legen jeg har besøkt minst, og det er kun fordi han faktisk behandler folk. Hvis han er usikker så sier han det istedenfor å late som, og han sjekker og leser til oppfølgingstime. Spør alltid om hvordan det går med det som var problemet sist time også, noe som er bra. Han har også sagt det er lurt med liste ved flere problemer, slik at han kan vurdere hva som er viktigst.

Seriøs og løsningsorientert

Mikkel er meget seriøs og løsningsorientert. Han er kunnskapsrik og dyktig til å få saker unna. Han er en meget hyggelig mann som inngir tillit og som virkelig ønsker å løse ditt problem. Han er humoristisk og man føler seg lett til sinns etter et besøk hos ham.

Anbefales sterkt.

Bästa vi haft

Hela våran familj har Mikkel. Otroligt trevlig, kunskapsrik och han "ser" alla i familjen , och följer upp oss.. Kan inte vara mera förnöjd.