Mikkel Veilemand Holstad

Autorisasjon (2015)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Mikkel Veilemand Holstad er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mikkel Veilemand Holstad

Meget fornøyd

Både jeg og min mann bruker Holstad. Vi er begge meget fornøyd. Dette er en fastlege jeg kan anbefale.

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg byttet til Mikkel etter at min gamle fastlege aldri tok meg seriøst han avviste meg uten at jeg fikk forklare symptomene. Mikkel tar seg alltid god tid selvom venterommet er fullt. Han følger meg opp og jeg føler meg trygg. Han henviser videre å lar meg stille spørsmål. Fantastisk fastlege

Fantastisk lege

Jeg har flyttet så må bytte fastlege, men føler jeg MÅ skrive en vurdering på min gamle.
Dr. Holstad har vært den beste legen jeg har hatt. De gangene jeg har vært hos han har han tatt meg veldig seriøst og prøvd hardt å komme til bunns i problemet!
Han er et friskt pust av en fastlege!

Helt fantastisk

Er så utrolig fornøyd med Dr.Holstad og Sandefjord Helsepark! Man får alltid rask hjelp om man har behov for det, og helsesekretærene er flinke til å komme med løsninger om legen ikke er tilgjengelig.

Holstad tar deg på alvor uansett hvor "liten" problemet er, og om ting haster er han flink til å sette i gang tiltak. Han bagatelliserer aldri problemene man kommer med og er faglig dyktig.

Han kan fremstå som en person med mye energi men han har virkelig evnen til å være rolig og er behagelig å snakke med om man har behov for det. Samtidig bruker han ofte humor, noe jeg skulle ønske flere leger gjorde, ingenting er verre enn å sitte hos en sur og alvorlig lege når man er syk. Han jobber svært raskt men får gjort det som må gjøres og tar seg ekstra tid til deg om det er behov for det.

Hans kommunikasjonsevner er veldig unik da han sier ting som det er uten noe form for filter - noe jeg absolutt syntes er fantastisk. Det er helt tydelig at han virkelig ønsker det beste for sine pasienter. Jeg har full tillit til Dr.Holstad og kan virkelig anbefale han til andre!

En helt fantastisk lege

En helt fantastisk lege som tar pasienten på alvor og gjør det han kan for å hjelpe, henvise videre, og så videre.
Hadde ham som fastlege bare en liten stund, men kom med seriøse problemer og ble hørt og tatt seriøst. Veldig bra.

Dessverre fikk han barn i perioden han var min fastlege, og var derfor en del borte, og jeg måtte ta til takke med noen av de andre legene der. De er hyggelige de også, men ikke like fornøyd med alle andre som med ham.

Tar dessverre også ganske lang tid for å få ny time. (2-4 uker)