Torgeir Ullestad Holme

Horten Legesenter AS

1998

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Horten Legesenter AS
Trimveien 41b 3188 Horten
Torgeir Ullestad Holme er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Torgeir Ullestad Holme

Variabel

Han er fra å være en som virkelig interesser seg for deg og er skikkelig grundig og medfølende - til en som ved neste konsultasjon får deg til å føle at han nesten ikke husker hvem du er og at du føler at du nærmest forstyrrer han.
Hadde han vært stabil, og mer forutsigbar, så hadde det vært en fordel.

Den beste legen i kommunen!

En lege som tar pasienten på alvor og har pasientens beste i fokus, alltid. Har opplevd andre leger som bare henviser, skriver ut sykemelding eller medisiner, men Holme tar seg tid til å gjøre nøyaktige undersøkelers og finner fram til kjernen i problemet. Jeg opplever at han tar meg på alvor og vil meg vel.

Faglig dyktig, nøye og resultatfokusert

Kan virke noe distansert ved første møte men løsner opp etterhvert. Føler likevel at en viss distanse er bra for en lege. Man trenger ikke være bestiser etter et kvarter. Det er bedre at han er faglig dyktig - hvilket han er - og vet hva han skal se etter for å kunne komme nærmere en diagnose. Han virker dyktig i å stille de rette spørsmålene for å finne kjernen i problemet.

Stort pluss for legesenteret; de har bestilling per SMS - man slipper telefonkø.

Litt arrogant og hårsår, men dyktig lege

Litt arrogant og hårsår (som nevnt av tidligere vurdering nedenfor). Men samlet vurdering er at han en dyktig lege. Kunne ha vært litt bedre med kommunikasjon.

Bra lege

Veldig fornøyd med Holme han oppdaget en tidlig hjertesykdom hos meg, jeg vil anbefale han på det varmeste.