Torgeir Ullestad Holme

Autorisasjon (1998)

Torgeir Ullestad Holme er en av 19 fastleger i Senja

Siste vurderinger av Torgeir Ullestad Holme

Den beste legen i kommunen!

En lege som tar pasienten på alvor og har pasientens beste i fokus, alltid. Har opplevd andre leger som bare henviser, skriver ut sykemelding eller medisiner, men Holme tar seg tid til å gjøre nøyaktige undersøkelers og finner fram til kjernen i problemet. Jeg opplever at han tar meg på alvor og vil meg vel.

Faglig dyktig, nøye og resultatfokusert

Kan virke noe distansert ved første møte men løsner opp etterhvert. Føler likevel at en viss distanse er bra for en lege. Man trenger ikke være bestiser etter et kvarter. Det er bedre at han er faglig dyktig - hvilket han er - og vet hva han skal se etter for å kunne komme nærmere en diagnose. Han virker dyktig i å stille de rette spørsmålene for å finne kjernen i problemet.

Stort pluss for legesenteret; de har bestilling per SMS - man slipper telefonkø.

Litt arrogant og hårsår, men dyktig lege

Litt arrogant og hårsår (som nevnt av tidligere vurdering nedenfor). Men samlet vurdering er at han en dyktig lege. Kunne ha vært litt bedre med kommunikasjon.

Bra lege

Veldig fornøyd med Holme han oppdaget en tidlig hjertesykdom hos meg, jeg vil anbefale han på det varmeste.

God tid og grundig

Jeg byttet til Holme for ett halvt år siden. Han har alltid god tid, og det oppleves som veldig betryggende. Det oppleves som om han ikke vil slippe deg før han har fått tak i kjerneproblemstillingen. Han stiller spørsmål, og når det kommer til psykiske ting, så kan det oppleves ubehagelig, men det er i aller høyeste grad både nødvendig og påkrevd.
Han har en nesten irriterende ro, men jeg opplever en lege som er interressert, og som tar både pasient og problemstilling alvorlig.
Det er også lett å få legetimer, og det er sjelden lang ventetid. Jeg er veldig fornøyd med at det virker som om han har ett sterkt ønske om å kartlegge nok for å finne så riktig behandling som mulig.