Christian Fredrik Heberg Johnsen

Autorisasjon (2006)

Christian Fredrik Heberg Johnsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Fredrik Heberg Johnsen

CF er flink, effektiv og tar pasienten på alvor.

Legesenteret på CC-Vest er noe av det beste jeg har vært borti. Fastlegen er tilgjengelig og jeg har alltid opplevd god hjelp.

Kan jobben sin

Han er oppvakt og lytter til det jeg sier. Ikke alltid enig med meg, og det er bra. Følger opp og tar meg alvorlig. Hyggelig å prate med. Et tilfelle hvor han blingset på en verdi og ga meg feil diagnose. Hvis jeg følger med selv, er det neppe noe problem.

Savner medmenneskelighet

Om du er fornøyd med lite snakk, kun faglig fokus og ikke trenger høflighetsfraser som "hvordan har du det?", "god helg"
og "lykke til med graviditeten/fødselen" så blir du fornøyd. Jeg byttet etter kort tid og håper jeg har funnet en lege som ihvertfall later som han/hun bryr seg. Sosial kompetanse bør gjelde i alle yrker.

En god fastlege

Går jevnlig til kontroll og føler meg godt tatt hånd om medisinsk. Kan sikkert bli bedre på kommunikasjon. Eneste negative er at det ofte er 30 minutter ekstra venting for å komme inn.

Mer opptatt av skjermen enn pasienten.

Jeg er kronisk syk og fikk ikke hjelp her. Samlebåndsmentalitet. Upersonlig. Fulgte ikke opp henvisninger og ga feil opplysninger til nav. Anbefales ikke.