Alan Douglas Valenzuela Torres

Autorisasjon (2012)

Vadmyra Legekontor Telefonnummer55 51 30 9055 51 30 ...
Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord
Alan Douglas Valenzuela Torres er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Alan Douglas Valenzuela Torres

Ikke tid til pasienter

For noen år siden var dette et veldig bra legekontor. Nå har de så mange pasienter at man blir glemt bort. Problemet er nok da ikke antall pasienter men det faktum at lege er på andre oppdrag hver onsdag. Han har sagt til meg at han ser på denne dagen som sin "fridag" med studenter..
Jeg måtte til slutt nødt og bytte fastlege. Ventetiden er gjerne på flere uker og driften er på ingen måte forsvarlig.

Resepsjonisten er som å snakke med en datamaskin, det finnes ingen smarte løsninger eller praktiske tilnærminger.

Styr unna!

Jeg har annen fastlege idag og her har jeg bare positive opplevelser og lite ventetid. Til tross for at også denne legen har ansvar for rundt 1500 pasienter.

Jeg følte meg at sekretæren løser alle problemer.

Umulig å komme til legen hvis du har sterke smerter.
Legekontor er stengt på onsdag.
Sekretar er veldig bestemt og hører ikke på hva sier pasient.

Svak tilstedeværelse + dårlig kapasitet

De 3-4 gangene jeg har prøvd å ordne legetime er det enten ukesvis med venting, legen er på ferie, eller som idag (onsdag) - "Skal du bare ha vanlig time må du prøve igjen på mandag" Jeg fikk med andre ord ikke engang bestilt en time. Har nå byttet lege.

Dyktig, tilstede, Anbefales

Har vert fastlegen min i noen år nå og jeg er veldig fornøyd så langt. Er ikke lange uker ventelister om du trenger time, kan ringe sekretæren med spørsmål. Er altid ledige akutt timer på dagene han er på jobb som er åpen v behov men disse tas fort. Dette er en Lege som ser deg når du er til time, Han er grundig, tar seg tid, lytter, komuniserer godt. henviser der det er nødvendig, venter ikke unødig lenge.
De er altid hyggelig, selv under press og når det er mye som skjer. Får god oppfølging om det er nødvendig.

Avbryter og viser liten forståelse

Hører ikke etter på hva en har å si og sammenligner pasientens egne problemer med at andre har det værre, dette er ikke en responst man hadde fått av en profesjonell lege. Legen er også veldig vimsete og lite effektiv da han glemmer å lese gjennom dokumenter. Føler meg ikke hørt hos denne legen da han aldri har øyekontakt og avbryter meg hele tiden.

Totalt sett vil jeg overhodet ikke anbefale Alan som fastlege for de som ønsker en lege som viser forståelse og bryr seg om sine pasienter.