Lars Kristian Glæsel Gullestad

Autorisasjon (2013)

Lars Kristian Glæsel Gullestad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Glæsel Gullestad

Dårlig opplevelse!

Siden jeg har byttet min fastlege til Lars Gullestad har jeg aldri møtt ham! Jeg har ringt klinikken nesten hver dag i 2 uker i mer enn 20 minutter uten svar. Jeg er gravid i de første 3 uker og trenger virkelig hjelp og anbefalinger men ingen gidder å ta opp telefonen. Dette har jeg aldri opplevd og skal bytte lege med en gang!

Profesjonell

Hyggelig sted hyggelig lege.
Lytter og spørr. Ikke hatt mye kontakt med leger som pasient selv men hos Lars følte ja meg trygg og vilje at finne ut årsaken til min "lidelse"
Føles som ja valt rett fastlege nå etter flytte 😀

Hyggelig lege

Har nettopp fått dr Gullestad som lege, og er avhengig av en god lege da jeg er kronisk syk. Jeg synes han er dyktig, og kunnskapsrik til nå. Et minus er mye fjolling i resepsjonen hvor damene i resepsjonen og Gullestad flørter og flirer som noen fjortenåringer. Det ser veldig uprofesjonelt ut for oss som sitter på venterommet og ser dette.

Førsteinntrykket var bra, resten dårlig!

Føler at han stresser seg igjennom pasientene sine. Når jeg byttet fastlege så han ut som en bra lege med over 500 ledige plasser, men tror nok at han jobber med mye mer enn bare som fastlege på Colluseum. Ventelistene er ekstremt lange, og i tillegg føler jeg han rusher for å få unna flest mulige uten at jeg ble trygg på det jeg slet med..

Utrolig bra lege og et hyggelig legekontor!

Har vært pasient hos Dr Gullestad/Colosseumklinikken en god stund, har delvis hatt dårlig erfaring med helsevesenet og derfor ikke besøkt tidligere fastlege slik som man kanskje burde.
Etter jeg begynte ved dette legekontoret og hos Gullestad har jeg fått et nytt syn på helse, enten det er store eller små "problemer" blir man tatt på største alvor og hjulpet, enten via henvisning videre eller hjelp på eget kontor.
Madeleine og resten av helsesekretærene i resepsjonen ønsker deg alltid velkommen med et smil selv på hektiske dager, ikke minst er de utrolige flinke om man trenger prøvetaking.

Enkelt å bestille time selv via APP eller hjemmesiden dems, og nesten "alltid" tilgjengelig på epost.