Gunhild Hanssen

Autorisasjon (2005)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Ille

dårlig lege. turte ikke ta opp det jeg hadde tenkt til i timen for hun virket så uinteressert. Ser ingen i øynene. forsinket med en halv time. for noe shit

Tar deg på alvor og følger opp

Tar deg på alvor og følger opp.

Ikke legen for sarte sjeler og deg som ønsker å bli dullet med. Dersom du ønsker en effektiv lege som følger opp og tar dine problemer på alvor så velg henne.

Bytt lege ASAP

Har hatt time hos henne 3 ganger, ikke fordi jeg har vært syk tre ganger, men fordi det er ekstremt ubehagelig å dra dit. Har aldri møtt et så lite empatisk menneske, hun ser ikke på deg og høres skikkelig frekk ut når hun snakker.
Siste gang jeg dro dit ringte jeg fordi jeg mistenkte en urinveisinfeksjon. Sekretæren sa jeg kunne levere urinprøven min samme dagen, da jeg gjorde det så ba de meg om å vente fordi Gunnhild hadde en ledig time og jeg kunne prate med henne siden prøven ble negativ. Det første hun sa da jeg gikk inn i rommet var: neste gang bestiller du vanlig time, ikke kom og bank på døra igjen.
Har foretrukket å dra til en helsestasjon når det gjelder seksuell helse for jeg føler meg dømt hos henne.
Føler meg alltid dum når jeg drar dit, har endelig byttet fastlege.

Dyktig

Kun vært hos Gunhild for celleprøve av livmoren før jeg måtte bytte pga flytting. Men synes hun virker som en lege som vet hva hun gjør. Hun forklarer også alt på en kort og enkel måte så slipper å spørre så mye. Føler jeg ble godt ivaretatt.

Nøye og dyktig lege!

Nøye og dyktig lege som tar problemene mine på alvor! Inkluderer meg i avgjørelser og henviser videre hvis nødvendig.