Gunhild Hanssen

Autorisasjon (2005)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Dårlig lytter og stressa

Ikke flink på kommunikasjon. Jeg ble snakka over og avbrutt hele tiden. Ikke flink på å lese kroppsspråk.

Vil du ha hjelp når du først går til legen. Ikke velg denne

Valgte henne som fastlege da flyttet tilbake til Oslo i 2014. Da legesenteret lå sentralt til. Det dårligste valget en har gjort. Går sjeldent til legen. Men de få gangene jeg har vært der, har hun svært uinteressert. Viser lite empati og mer opptatt av klokken og bli ferdig fort slik at hun får inn en ny klient.

Så ikke forvent du får snakket om mer enn en skade om gangen. Ikke forvent oppfølging. Ikke forvent så mye. Så styr unna om du vil ha en god relasjon til legen din, som tross alt skal være der for deg i en sårbar situasjon og få den mest private informasjonen din.

Endte med at jeg heller har benyttet dr.dropin,i påvente av ny fastlege, for undersøkelser og helseattester til feks førerkort.

Ikke en fastlege du ønsker å ha

Hverken empati, interesse eller tålmodighet er opplevelsen jeg har hatt på mine besøk hos Gunhild Hansen. Jeg måtte ofte mase for å blitt hørt eller blitt alvorlig for å få henvisninger f.eks. MR av foten som jeg har hatt smerter i over en lang periode m.m.
Hun leser heller ikke beskjeder som ble sendt på forhånd slik at hun ikke var forberedt til selve timen og jeg måtte ta enda mere tid fri fra jobb for å få en unødvendig oppfølging. Da jeg bemerket det på en høflig måte fikk jeg beskjed at jeg bare kunne bytte fastlegen. Det er det jeg gjør nå. Blir trist at man blir lege med en slik innstilling vedkommende har, og håper hun synes jobben hennes er mer givende enn det hun gir inntrykk for.

Kan lett misforstås men flink!

Gunnhild er profesjonell og har alltid tatt mine problemer på alvor. Hun er ikke en person som syr puter under armene på en, men vurdere din helse og dens behov. Utrolig ufortjent at hun blir dømt nedenunder og hjem. Hun er lege. Ikke en psykolog!

Usikker og merkelig oppførsel

Noe så enkelt som vannkopper på en treåring kunne hun ingenting om. Hun ble irritert og mente jeg stilte «veldig vanskelige spørsmål» da jeg spurte hvor lenge det kan vare, hvordan man ser at det er vannkopper etc. Stirrer inn i PC-skjermen og skriver vanvittig mye uten at noe blir sagt. Virker ekstremt usikker, svarer ikke verken meg eller treåringen. Oppfører seg rart og vingler i sine anbefalinger, gikk derfra uten tydelige svarer.