Gunhild Hanssen

Autorisasjon (2005)

0 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Gunhild Hanssen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Tar pasient på alvor

Jeg har hatt Gunhild som fastlege over flere år og føler meg trygg på at hun ivaretar meg og min helse, både når det gjelder fysisk og psykisk helse. Viderehenviser ved behov og spør relevante spørsmål ift aktuell problemstilling. I mitt yrke er jeg vant med å forholde meg til leger og Gunhild er absolutt ikke mer nevneverdig forsinket enn andre leger.
Hun er kanskje ikke den mest "pusete" eller veldig på "dikkedarier", men det passer meg fint. Min opplevelse er at hun allikevel ønsker det beste for meg som pasient.

Den verste fastlegen jeg har vært borti!

Vil ikke anbefale henne til noen.
Hun bagatellisere alt, og man blir sykere av å ha henne som lege. Det tok meg altfor lang tid å komme meg vekk, men nå har jeg endelig byttet lege.

Endelig skal jeg få den hjelpen jeg trenger!

STYR UNNA!

Akk, hvor skal man begynne... Dr. Hanssen er stresset, sur, usympatisk, snakker ekstremt lite og ironisk nok ber hun deg om å IKKE stille så vanskelige spørsmål.. vel, man må jo stille spørsmål når legen konsekvent sitter og stirrer inn i skjermen uten å si et eneste ord om deg eller lidelsen/problemet du har? Tar ekstremt lang tid for å få noe som helst blodprøve-svar, for legen har lang ferie stadig vekk. Og sykepleierne sprader rundt UTEN uniform, i vanlige klær, og driver med essensielle oljer i diffusere når pasienten skal ta blodprøve. Oppleves også som rene syklubben der inne på labratoriumet. Hele klinikken fremstår uprofesjonell. For din og alle andres skyld; finn et annet legekontor og fastlege!!

Trygg og forsvarlig.

Meget nøye og dyktig på konsultasjons undersøkelsen i timen. Kjempe flink til å lytte på patienter helse og velferds behov for å finne ut de riktige standard status sosial omgivelsene hele livet rundt. 👍🏽🦋

Arrogant og alltid forsinket

Har hatt Hanssen som fastlege siden 2016. Har ikke vært der mange ganger, men hun ser ikke på meg når jeg forteller hvorfor jeg er der. Hun ser utelukkende på pc-skjermen sin og skriver hurtige notater, og noe øyekontakt er det ikke mulig å få. Hun skjelte meg ut i venterommet fordi jeg kom 2 minutter for sent, enda jeg beklaget og sa jeg kunne betale for timen og komme igjen senere. Neste time jeg hadde så var hun over en halvtime forsinket og sekretærene visste ingenting. Siden jeg skulle hente barn ga jeg sekretæren beskjed om at jeg ikke kunne vente lenger. Noen dager senere fikk jeg faktura i posten, ringte dit og ga beskjed om at den vil jeg ikke betalt. Fikk da en sms med følgende melding: "Denne sms kan ikke besvares. Man må forvente at legen kan bli forsinket ut over 1 time". I forhold til tapt arbeidsinntekt for venting, så blir det billigere for meg å gå til en privatklinikk der de holder timeavtalene sine. Takk for alt, Hanssen!