Jan Petter Seip Lindås

Andebu Legesenter

1983

Andebu Legesenter Telefonnummer33 43 90 5033 43 90 ...
Andebuveien 939 3158 Andebu
Jan Petter Seip Lindås er en av 46 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Jan Petter Seip Lindås

Trygg og god lege

Jeg gruer meg til den dagen han må pensjonere seg. Han er kjempe flink, rolig, kunnskapsrik og flink til å reflektere og å stille spørsmål. Han husker og kjenner mine problemer og får meg alltid til å føle meg bedre hvis jeg har angst for noe. Andre her som sier ventetiden er lang, kan være slitsomt. Men han tar seg god tid! og det er jo bare bra!

Trygg.

Han er en god lege.
Har alltid opplevd å bli tatt på alvor.
Ser at noen sier at ventetiden kan bli lang dersom du ikke hentes inn til avtalt tid. Men det er jo et tegn på at han tar pasientene på alvor. Det er flott!

Treig

Vis du har time kl 11 og har noe du må gjør i 4 tiden så kan du bare avlyse disse planene med en gang. Lindås erden tregeste legen som finnes, selv om venterommet er tomt så må du sitte å vente gjerne i halvannen time. Han er også veldig useriøs, vis du sier du har vondt ett sted så finner han løsningen med å bare Google det (som jeg kunne gjort selv). Han vil helder ikke sende deg til spesialist vis du mener du trenger det. Ikke velg denne legen

Velg en annen fastlege

Jan P. S. Lindås må være den mest useriøse legen man finner i andebu.. Han er flink til å stille diagnoser, men følger ikke opp noe som helst.. Han svarer deg med sine fakta ved første møte, og virker som en person man kan stole på. Men ved videre oppfølging kan han finne på å snu om på alt han har sagt, og kjører sin egen løype.. konfronterer du ham med det han tidligere har sagt, sitter han bare å kikker på dataskjermen sin og hevder at; Det kan jeg aldri tro jeg har sagt. For så å avslutte timen, uten engang å se deg i øynene, og si; Men det er greit det, nå kan du gå

God lege

Har vært min fastlege i over 30 år. Tar alltid god tid til pasienten som betyr at man kanskje må vente litt noen gang. Men han er en fantastisk god lege som var vært å pendle for. 100% tillit og trygghet. Han bryr seg genuint om mennesket.