Jan Petter Seip Lindås

Andebuveien 939 3158 Andebu
Jan Petter Seip Lindås er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Jan Petter Seip Lindås

Trygg og god

Lindås er en legen som bruker "litt tid", kan virke litt sur i starten. Men dette går fort over. Jeg føler meg trygg på han, han tar seg GOD tid til hver pasient og han virkelig hører på deg. Angrer ikke på at jeg valgte han.

Ikke fornøyd

Med denne legen føler jeg virkelig at jeg ikke blir tatt på alvor. Ifølge alle symptomer på ting jeg har hatt, så er det ifølge han bare en "ungdomsgreie", noe som frustrerer meg veldig. Har et par ganger fått beskjed om en ting, men når blodprøvene kommer så ringer han og sier at han tok feil. Noe som kunne vært veldig farlig med tanke på tilstanden jeg var i.

God og trygg lege

Føler meg godt ivaretatt av denne legen.Han Lytter og sender videre hvis behov.Tar prøver og gjør en god jobb..Veldig rolig og behagelig å komme til..En flink lege..Håper han vil jobbe lenge i Andebu

Tillitsfull og oppmerksom

Spør alltid utfyllende spørsmål. Tar ikke min diagnose for gitt men spør og undersøker seg frem til korrekt diagnose. Sender videre til spesialist ved behov.

Han er enestående!

Fremstår alltid som lyttende, særdeles profesjonell og tar pasienten på alvor. Han er virkelig en person man kan snakke med angående alt. Han har vært legen min i mange år, og jeg kommer definitivt ikke til å bytte.