Jan Petter Seip Lindås

Andebu Legesenter

1983

Andebu Legesenter Telefonnummer33 43 90 5033 43 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Andebuveien 939 3158 Andebu
Jan Petter Seip Lindås er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Jan Petter Seip Lindås

God lege

Har vært min fastlege i over 30 år. Tar alltid god tid til pasienten som betyr at man kanskje må vente litt noen gang. Men han er en fantastisk god lege som var vært å pendle for. 100% tillit og trygghet. Han bryr seg genuint om mennesket.

Trygg og god

Lindås er en legen som bruker "litt tid", kan virke litt sur i starten. Men dette går fort over. Jeg føler meg trygg på han, han tar seg GOD tid til hver pasient og han virkelig hører på deg. Angrer ikke på at jeg valgte han.

Ikke fornøyd

Med denne legen føler jeg virkelig at jeg ikke blir tatt på alvor. Ifølge alle symptomer på ting jeg har hatt, så er det ifølge han bare en "ungdomsgreie", noe som frustrerer meg veldig. Har et par ganger fått beskjed om en ting, men når blodprøvene kommer så ringer han og sier at han tok feil. Noe som kunne vært veldig farlig med tanke på tilstanden jeg var i.

God og trygg lege

Føler meg godt ivaretatt av denne legen.Han Lytter og sender videre hvis behov.Tar prøver og gjør en god jobb..Veldig rolig og behagelig å komme til..En flink lege..Håper han vil jobbe lenge i Andebu

Tillitsfull og oppmerksom

Spør alltid utfyllende spørsmål. Tar ikke min diagnose for gitt men spør og undersøker seg frem til korrekt diagnose. Sender videre til spesialist ved behov.