Jan Petter Seip Lindås

Tlf: 33 43 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Petter Seip Lindås er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Jan Petter Seip Lindås

God lege

Har vært min fastlege i over 30 år. Tar alltid god tid til pasienten som betyr at man kanskje må vente litt noen gang. Men han er en fantastisk god lege som var vært å pendle for. 100% tillit og trygghet. Han bryr seg genuint om mennesket.

Trygg og god

Lindås er en legen som bruker "litt tid", kan virke litt sur i starten. Men dette går fort over. Jeg føler meg trygg på han, han tar seg GOD tid til hver pasient og han virkelig hører på deg. Angrer ikke på at jeg valgte han.

Ikke fornøyd

Med denne legen føler jeg virkelig at jeg ikke blir tatt på alvor. Ifølge alle symptomer på ting jeg har hatt, så er det ifølge han bare en "ungdomsgreie", noe som frustrerer meg veldig. Har et par ganger fått beskjed om en ting, men når blodprøvene kommer så ringer han og sier at han tok feil. Noe som kunne vært veldig farlig med tanke på tilstanden jeg var i.

God og trygg lege

Føler meg godt ivaretatt av denne legen.Han Lytter og sender videre hvis behov.Tar prøver og gjør en god jobb..Veldig rolig og behagelig å komme til..En flink lege..Håper han vil jobbe lenge i Andebu

Tillitsfull og oppmerksom

Spør alltid utfyllende spørsmål. Tar ikke min diagnose for gitt men spør og undersøker seg frem til korrekt diagnose. Sender videre til spesialist ved behov.

Han er enestående!

Fremstår alltid som lyttende, særdeles profesjonell og tar pasienten på alvor. Han er virkelig en person man kan snakke med angående alt. Han har vært legen min i mange år, og jeg kommer definitivt ikke til å bytte.

Jeg har flyttet ut av kommunen, men kommer aldri til å bytte lege :)

Jeg har han som lege i dag, og det har jeg hatt siden jeg var liten. Kommer aldri til å bytte :) han har alltid tid til deg, og han bryr seg om deg. En hyggelig og rolig fyr, absolutt en jeg ville anbefalt til mine :)

veldig flink!!!!

han har bestandig tid og blir han i tvil om noe sender han deg vidre til spesialist. utrolig flink det er alt jeg kan si

Doktor med stor D

Jeg har hatt denne legen i 14 år og vil aldri bytte. Han er rolig, hyggelig, erfaren og kunnskapsrik og er flink til å forklare. Jeg kan snakke med ham om alt og han gir meg alltid god tid selv om han ofte er forsinket.(10-30 min) Han er ikke redd for å sende meg videre til spesialist dersom han er i tvil om noe eller vil finne mer ut av ting. Jeg får alltid følelsen av at han er oppriktig interessert i meg og mitt problem og han følger godt opp. Når jeg har vært hos han, får jeg følelsen av å ha vært hos lege!
Jeg har flyttet til en annen kant av landet, men har allikevel valgt å beholde ham som min lege da jeg ikke finner noen som han.