Jan Petter Seip Lindås

Autorisasjon (1983)

Andebu legesenter Telefonnummer33 43 90 5033 43 90 ...
Andebuveien 939 3158 Andebu
Jan Petter Seip Lindås er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Jan Petter Seip Lindås

Treig

Vis du har time kl 11 og har noe du må gjør i 4 tiden så kan du bare avlyse disse planene med en gang. Lindås erden tregeste legen som finnes, selv om venterommet er tomt så må du sitte å vente gjerne i halvannen time. Han er også veldig useriøs, vis du sier du har vondt ett sted så finner han løsningen med å bare Google det (som jeg kunne gjort selv). Han vil helder ikke sende deg til spesialist vis du mener du trenger det. Ikke velg denne legen

Velg en annen fastlege

Jan P. S. Lindås må være den mest useriøse legen man finner i andebu.. Han er flink til å stille diagnoser, men følger ikke opp noe som helst.. Han svarer deg med sine fakta ved første møte, og virker som en person man kan stole på. Men ved videre oppfølging kan han finne på å snu om på alt han har sagt, og kjører sin egen løype.. konfronterer du ham med det han tidligere har sagt, sitter han bare å kikker på dataskjermen sin og hevder at; Det kan jeg aldri tro jeg har sagt. For så å avslutte timen, uten engang å se deg i øynene, og si; Men det er greit det, nå kan du gå

God lege

Har vært min fastlege i over 30 år. Tar alltid god tid til pasienten som betyr at man kanskje må vente litt noen gang. Men han er en fantastisk god lege som var vært å pendle for. 100% tillit og trygghet. Han bryr seg genuint om mennesket.

Trygg og god

Lindås er en legen som bruker "litt tid", kan virke litt sur i starten. Men dette går fort over. Jeg føler meg trygg på han, han tar seg GOD tid til hver pasient og han virkelig hører på deg. Angrer ikke på at jeg valgte han.

Ikke fornøyd

Med denne legen føler jeg virkelig at jeg ikke blir tatt på alvor. Ifølge alle symptomer på ting jeg har hatt, så er det ifølge han bare en "ungdomsgreie", noe som frustrerer meg veldig. Har et par ganger fått beskjed om en ting, men når blodprøvene kommer så ringer han og sier at han tok feil. Noe som kunne vært veldig farlig med tanke på tilstanden jeg var i.