Marcus Vold

Autorisasjon (2014)

Leger i Nord Telefonnummer75 55 06 0075 55 06 ...
City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø
Marcus Vold er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Marcus Vold

Meget vanskelig og hoven.

Utrolig vanskelig lege. Forlanger at man bestiller time for den minste ting. Noe så enkelt som å få en resept på noe man har brukt i årevis kan bli et problem, viss man ikke bestiller time.
Har en klar oventil og ned holdning ovenfor pasienten. Lytter overhodet ikke på pasienten.
Denne legen har helt klart valgt feil yrke, med tanke på passende personlighet og utøvende kunnskap.

Userriøs

Har aldri følt meg så lite tatt vare på som da jeg hadde han som lege. Han satt seg ikke inn i mine problemer og virket som at han egentlig bare ville bli ferdig å komme til neste. Jeg har en kronisk sykdom som jeg fikk diagnosert like før jeg byttet til han. Han har aldri orket å sette seg inn i hva den går ut på og hvordan den sykdommen påvirker resten av meg. Hadde jeg kroniske smerter fikk jeg beskjed om å gå en tur så ville det bli mye bedre.
Viser ingen forståelse for mine problemer.
Der igjen, vil du bare ha noen som sjekker om du er forkjølet og du kan få time hos på kort varsel så tror jeg han kan passe for deg!

Gir seg aldri

Har han som min fastlege og hatt han i nesten 2år, han handler raskt med å finne løsninger og sikrer at jeg får kort ventetid om jeg må annen plass, f.eks gynekolog, huslege o.l.

Han gir seg aldri før han har funnet ut problemet og om han ikne får det til sender han meg raskt videre så jeg blir kvitt problemer.

Flink til å informere hva diverse medisiner gjør og er og slikt og er en betryggende person!

Anbefales!

Sur og egoistisk!

Når jeg kommer for å få en haste-time på grunn av smerter, bryr han seg ikke i det hele tatt! Han sender meg ut på gangen og bytter pasient...??!! Så når den pasienten er ferdig sender han meg inn igjen, uten noe forståelse eller hjelp!

Omsorgsfull og dyktig

Marcus Vold er den beste legen jeg har hatt. Tar både fysiske og psykiske problemer på alvor, og følger det opp. Føler meg aldri som en byrde når jeg kommer og blir møtt med respekt og omsorg. Han