Ellen Christin Heider

Ingen på venteliste

Ellen Christin Heider er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Christin Heider

Fantastisk menneske!

Dette er den BESTE fastlegen jeg har hatt. Når jeg måtte flytte langt unna så var det faktisk med tårer i øynene at jeg måtte bytte fastlege. Ellen er et fantastisk medmenneske, en utrolig dyktig lege, varm, imøtekommende, lyttende, blid og meget snill. Jeg hadde henne i mange år og det var alltid hjelp å få. Vurderer å kjøre i to timer for å ha henne som fastlege igjen.

Åpen, lyttende og empatisk.

Tilstede og lyttende. Viser forståelse og følger opp på det som er årsaken til legebesøket. Viser interesse og engasjement. Vennlig og rolig væremåte. Jeg føler meg ivaretatt og trygg hos Heider.

Lyttende og varm

Ellen er en fantastisk fastlege! Hun er god på oppfølging, tar seg tid til å lytte og hører på dine vurderinger/tanker. Kommer aldri til å bytte fastlege

God lege, kjip vikar

Er veldig fornøyd med Ellen som fastlege! Fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært der, føler jeg blir hørt og hun tar seg god tid.

Dessverre har hun tidligere vært i permisjon og hatt vikar, noe som ikke har klaffet like bra. Vikaren, Margrete, er ikke den fastlegen jeg har valgt og mangler de egenskapene jeg verdsetter hos Ellen. Etter noen litt kjipe opplevelser hos vikaren kommer jeg ikke til å bestille timer hos vikaren igjen, og venter heller lenger for å få time hos Ellen.

Trygg og forståelsesfull

Ellen er en av de få jeg kan kalle en god lege. Hun er imøtekommende og er genuint opptatt av hvordan du har det. Ingen problemer er for små, og hun sørger for at pasienten virkelig blit møtt. Hun er trygg og tar seg tid til å følge deg opp. Har bare godt å si om henne.