Madeleine Kerstin Müller-Hubrich

Autorisasjon (2007)

Madeleine Kerstin Müller-Hubrich er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Madeleine Kerstin Müller-Hubrich

Fantastisk

Tar seg god tid, smilende og vennlig.
Føler meg veldig trygg, er det noe hun er usikker på, blir en sendt videre til spesialister.
Aldri opplevd noen i nærheten, rett og slett ingen over og ingen ved siden.
Anbefales på det varmeste.

Trygg og omsorgsfull

Madeleine tar til seg konstruktiv kritikk, er svært profesjonell, kunnskapsrik og utrolig hjertevarm. Hun bruker tid på å lytte og å forstå, og hun lager alltid plass til pasientene sine selv om hun har full kalender. Jeg opplever at hun tar meg godt imot, støtter meg og gjør alt hun kan for å hjelpe meg, noe jeg setter utrolig stor pris på. Hun er virkelig den fineste fastlegen man kan be om, så at hun ikke har noen flere ledige plasser på pasientlistene sine skjønner jeg godt.

Hun er en god og erfaren lege.

Viser at hun hører på hva du har å si, tar seg god tid til å forklare grundig alt som gjelder din sykdom, henviser fort til videre undersøkelse om det trenges.
Jeg har følelse at hun virkelig bryr seg om meg.
Internet portal er tilgjengelig. Det er veldig enkelt å bestille time eller ha e-konsultasjon via nettsidene.
Betjeningen er også alltid hjelpsomme. God servise og veldig effektive. Sykesøstre er veldig flinke til å ta blodprøver.
Jeg føler meg alltid velkommen. Jeg er glad at jeg valgte denne legen og dette legesenter.

Smilende og omsorgsfull

Madeleine er alltid i godt humør. Jeg har alltid opplevd å bli tatt seriøst av henne. Hun henviser videre uten mye om og men. Allikevel har hun noen punkter hun kunne ha blitt mer reflektert rundt. Har feks opplevd å bli sykemeldt som gravid pga utmattelse og generell utslitthet for kun to dager om gangen slik at jeg måtte komme inn på legekontoret hver tredje dag for ny sykemelding. Det sier seg selv at dette bare er stressende for en utslitt gravid, og gjør det helt umulig å klare å hente seg inn igjen med kun en og en halv mnd til termin. Også veldig uforutsigbart for arbeidsgiver. Hun har nok også litt å jobbe med i forhold til å være en ammevennlig lege. Opplever også at hun ikke ønsker å skrive ut medisiner som jeg tidligere har fått hos annen lege (fastlege og sykehus) etter utredning. Hun bruker e-konsultasjon og er somregel tilgjengelig for å lese beskjeder selv om hun feks er på ferie, dette er et stort pluss. Selv om jeg nevner noen punkter hun kan bli bedre på så er det absolutt ingen tvil om at hun bryr seg om pasientene sine, og er en fantastisk fastlege!

A very good doctor

Takes you seriously, refers further when needed, seems safe and good. 100% satisfied with the doctor. It feels that she really listens to you.