Øyvind Smidsrød

Autorisasjon (2006)

Søeberg legesenter Telefonnummer33 29 65 3033 29 65 ...
Søebergs gate 4 3211 Sandefjord
Øyvind Smidsrød er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Øyvind Smidsrød

Hyggelig og lyttende

Kan en gang imellom virke som han har dårlig tid(og det har han sikkert også). Har også slitt litt med å få tilbakemelding på edialog, men alt i alt en meget hyggelig tone og lett å snakke med

Flink lege

Hjelpsom,gir god informasjon,føler meg ivaretatt.

Veldig sympatisk lege.

Det negative med dette legesenteret er damene i skranken.

Gruer meg for å ringe til legesenteret, fordi jeg vet hvilken nebbete og frekk tone som venter meg.

Når man kommer på time,eller skal betale,kan de aldri nedlate seg til å vise at de har sett deg- man må bare stå der og vente til de er ferdige med å snakke med hverandre eller å være nebbete med en annen syk stakkar i telefonen.

Har sjelden vært borti dårligere service enn her.
Dette gjelder altså ikke hos legen,han er super.

Lege är ok

Dålig service i telefon det Sämsta jag har hört i mitt liv. Dags att dom skall byta ut eller gå på en kurs som handlar om service. Ta efter som i Sverige där har dom kund service!!!!

Min grense er nådd!

Fra september til januar har jeg slitt med å få denne legen til å skrive ut blå resept på ett legemiddel jeg trenger. Men han klarer det ikke! Føler heller jeg ikke blir tatt på alvor når jeg har vert der.

Men han er flink med barn og får komme på kort varsel.

De i skranken er ett også ett kapittel for seg selv. Ser ikke opp på deg om de er opptatt i tlf/data. Elendig venterom.

Ikke anbefaler

Er fordomsfull i mine øyne, har lite tid til pasienten, mer opptatt om å skrive journal enn å faktisk høre hva pasienten har å si.
Han henviser sjelden til videre undersøkelse og hvis han gjør det så er det vanligvis helt feil undersøkelse han henviser til. Tror at han har mer pasienter enn han har tid til og det medfører at han gir dårlig behandling.