Per Hoff

Nyhusveien 8 B 3726 Skien
Per Hoff er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Hoff

særdeles dyktig lege

Jeg har hatt Per Hoff som fastlege i over 30 år, og han har vært usedvanlig dyktig på alle måter gjennom alle disse årene. Han lytter til deg og forstår uten å gå inn i en "venneprat-rolle" med alt for mye huffameg og stakkars deg. Han er enormt kunnskapsrik innenfor sitt felt og gjør sine vurderinger ut fra de nødvendige medisinske og menneskelige hensyn

Tar ikke en person seriøs

Jeg har bestilt flere timer hos fastlegen. Der sitter han og offer og virker som han har noe personlig i mot deg. Han har til og med nekta neg sykemelding når jeg har vært syk eller hatt veldig vondt i ryggen, jobber med et tungt yrke. Har slutta å gå til legen fordi han aldri lytter på det man har og si også har han vledig dårlig tid når du sitter der.

Arrogant

Uinteressert, dårlig tid.
Uforberedt til avtalt telefonmøte.
Lite meddelsom og avvisende.
Skaper utrygghet hos pasient og pårørende.

Høflig og lyttende

Kan ikke uttale meg så mye om han, da jeg bare har vert hos han 2 ganger. Ellers lyttende og høflig.

Flink lege

Jeg har hatt Dr. Hoff som lege i over 10 år.
Hyggelig å snakke med og han gjør jobben sin.
Har aldri hatt noen negative opplevelser her, snarere tvert i mot.
Det som kan bli bedre, er at det kan virke sm om han har dårlig tid, men det er min subjektive opplevelse og trenger slettes ikke å være slik for alle.
Hoff har og bidratt til å støtte opp under saker som ligger utenfor legekontoret, med konstruktivt resultat.

Kunnskapsrik og gjennomskuende

dr. Hoff har vært min fastlege i over ti år.
Han er faglig oppdatert og en god medisiner.
Henviser raskt videre til spesialhelsetjenesten der det vurderes som nødvendig. En lege med erfaring som jeg opplever som god menneskekjenner, hvilket enkelte kan tolke som arroganse. Mot meg er han alltid hyggelig og imøtekommende.
Jeg har opplevd Dr. Hoff som en som taler min sak.

Min dårligste opplevelse hos lege noen sinne

Dette er (heldigvis) ikke min fastlege, men jeg har vært hos han én gang.

Jeg har aldri følt meg så tråkka på, latterliggjort og bagatellisert i møte med helsepersonell noen gang. Jeg satt full av bekymringer for meg og mitt barn i magen og gråt, han regelrett lo av meg og sa at dette ikke var noe å bekymre seg for. Jeg har aldri følt meg så lite hørt og sett, ikke en følelse som skal være nødvendig å gå fra en lege med...

Trygg og kunnskapsrik

Jeg hadde mitt første møte med Per Hoff i dag og oppfattet han som svært trygg, kunnskapsrik og dyktig. Han tok seg god tid, lyttet til meg og stilte mange spørsmål. Jeg følte meg svært godt ivaretatt av en erfaren og dyktig lege.

arrogant og ikke innterisert i pasienten

har hatt han som lege før men byttet for han ville ikke høre, han mener jeg er for ung te å ha vondt.jeg er 28 år. har en urytme i hjerte som jeg venter på time for å få skjekket på sykehus og går stadig med stikking i bryst og hjertebank. jeg trener en del og under trening sliter jeg med kraftige smerter i mage og bryst. men det er noe jeg går med daglig, så en dag fikk jeg smerter i skulder,nakke og spredning nedover arm og nummenhet ned te albue på venstre side så jeg ble redd for vet ikke om jeg har problem med hjerte. så reiste ned te legevakta og Per Hoff var lege der og kom inn og han lyttet i 8-10 sek og kjente på ryggen min og egentlig bare lo han av meg. tilogmed da jeg sa at jeg venter på time for ta en skjekk av hjerte så lo han og sa at jeg måtte lære meg å tøye ut etter trim. noe alle som er nystarter av å trene med gjør feil sa han. jeg trener nesten hver dag i rundt 1 1/2 år nå og tøyer ut. jeg har mange ganger vært støl og strekkt en muskel,noe som er ofte vanelig når man trener så jeg vet hva støl er og ossen en strekktmuskel er.. han fikk meg te føle meg som en hypokonder og skammfull... jeg dro derfra gråtende :( det og ikke bli hørt er helt forferdelig.. dette er ingen god lege..

Dyktig

Dyktig og lyttende lege. Får med seg hva som er problemet og har løsningsforslag raskt. Henviser til spesialisthelsetjenesten ved behov og skriver tydelige henvisninger. Det er alltid mulighet for å få rask kontakt, enten pr telefon med han eller raske timer på kontoret. Har heller aldri opplevd særlige forsinkelser ved timeavtale, maks 5-10 minutter og det må være aksebtabelt.

Effektiv og pliktoppfyllende

Har hatt denne legen til meg selv og mine barn i mange år. Opplever han som rolig avslappet og gjennomfører de tiltak som er nødvendig raskt og greit. Veldig flink til å kommunisere med barn.

Betenkelig

Kort sagt;Denne mannen gir blaffen i deg som pasient. Arrogant, lytter ikke til deg . Nedlatende holdning.
Denne legen er ikke hva du ønsker deg når du er syk.

Ok lege.

Dr. Hoff har jeg hatt som fastlege i sju år. Når man ikke kjenner han kan han nok virke overfladisk, men han er faglig dyktig, flink å henvise videre. Han er en god støttespiller. Jeg har ikke noe negativt å bemerke annet enn at han har det litt travelt under konsultasjonen, så man kan føle seg litt 'uferdig' når man går ut.

Utrolig arrogant

En lege uten empati og forståelse for dine plager og problemer,dette er den værste opplevelsen jeg noensinne har opplevd hos en lege.

Hold dere unna denne legen og legekontoret på gulset!

absolutt ikke fornøyd! meget dårlig opplevelse. vil faktisk anbefale folk å holde seg unna gulset legekontor . jeg satt på labben der. å det kom inn 2 damer som jobbet der. å pratet om en annen pasient : hun har ikke bestilt time,så jeg gidder ikke yte noe ekstra. det virker som holdningen generelt på det legekontoret er ekstremt dårlig. jeg er meget missfornøyd med hele greia.

Ikke vært borti verre!

Får deg til å føle deg som en hypokonder. Ble sendt hjem uten noen resultat. Var mest opptatt av å få pengene sine.

velg en annen!

Forbered deg på en lege som ikke tar deg alvorlig og virker totalt uinteressert i deg som pasient. Ille å oppleve at man oppsøker legen med smerter og føler deg som en hypokonder når man går!

Ikke veldig imponert

Desverre ikke veldig imponert over legen. Satt seg ikke inn i noen ting på forhånd, og virket generelt uinteressert og lite engasjert.

Særdeles misfornøyd

Jeg beskriver en elendig psykisk tilstand etter arbeidsledighet i lang tid, men han trekker på skuldrene og mener han ikke kan se noe på meg. Styr unna.