Per Hoff

Gulset Legekontor DA

1983

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Gulset Legekontor DA
Nyhusveien 8 B 3726 Skien
Per Hoff er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Hoff

Arrogant

Legen har for liten eller ingen interesse for å finne ut om årsaken til at pasienten oppsøker lege. Her bør pasienten selv vite om egen diagnose og behov, og ikke regne med å få den hjelpen man egentlig trenger fra denne legen.
Legen burde se litt på pasienten også, og interessere seg for pasientens behov, ikke bare se inn i data-skjermen sin under pasientbesøk.

Rolig type

Syns han sjekka meg lite for så store plager som jeg hadde. Men fikk noen tabletter som funka. Sørga fort for betaling.
Måtte etterspørre navnet hans, snodig å ikke si det når man håndhilser.

Trygg

Har hatt Per Hoff som lege i flere år. Kan være litt ventetid på time av og til, men har også fått akuttime når jeg trenger det. Han er ikke av de slepphendte med sykmelding og det er helt greit. Har fått grei behandling.

Fæl og frekk Lege

Jeg har nå hatt sterke magesmerter og ligget på sykehuset i 4 dager nå. jeg har fått Obligan utskrevet men ble tom i dag og fikkk beskje om å ringe fastlege. Ringte til Per Hoff, han svarte at jeg må bare klare meg med parasett, og derreter la på rører.

særdeles dyktig lege

Jeg har hatt Per Hoff som fastlege i over 30 år, og han har vært usedvanlig dyktig på alle måter gjennom alle disse årene. Han lytter til deg og forstår uten å gå inn i en "venneprat-rolle" med alt for mye huffameg og stakkars deg. Han er enormt kunnskapsrik innenfor sitt felt og gjør sine vurderinger ut fra de nødvendige medisinske og menneskelige hensyn