Per Hoff

Autorisasjon (1983)

Per Hoff er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Per Hoff

Anbefaler ikke denne legen

Dette er en lege jeg ikke skal gå til noen gang igjen. Han klarer ikke å møte på følsene mine i en traumatisk uvisst situasjon. Jeg føler også at han lar ting gå litt for langt enn å heller ta «prøver» som kan finne ut av problemet. Jeg føler at hvis det er litt mere komplisert tilstand/sykdom som trengs å tenke utenfor boksen, er han en lege som heller «gir opp» han tar heller at det er psyken og ikke fysisk, noe som jeg mener kan være farlig. Jeg ønsker og trenger en lege som tar meg på alvor og som klarer å tenke utenfor boksen og booke prøver. Det kan nok hende at grunnen per hoff er på denne måten, er fordi han er litt gammeldags lege.

God pasienthåndtering

Alltid hyggelig, lyttende og tilstede når jeg er til konsultasjon. Etter min vurdering så gjør han gode vurderinger utfra opplysninger som blir gitt og egne observasjoner. Har alltid følt meg trygg på jobben Per Hoff gjør som min primærlege.

Effektiv

Har hatt han som lege i 4 år, og han har alltid hjulpet meg ut av kniper. Han er kjapp med å skrive medisin, og løser problemet umiddelbart. Synd at han er så mye borte nå. Pga hans vikar må jeg dessverre bytte lege, men bytter gjerne tilbake da Hoff kommer tilbake. 😊

seriøs lege

Veldig fornøyd med denne legen. Han har ofte noe dårlig tid, noe som gjelder alle leger, så det gjelder å fatte seg i korthet.
Hyggelig mann.

Ikke velg denne legen

Dette er den verste legen jeg har møtt. Jeg var på lege vakta i dag, pga jeg mistenkte astma anfall. Har slitt med pusten i fler dager nå, og hadde astma som liten. Har ikke møtt en mer arrogant og frekk person som skal være en lege og lytte til hvordan man har det. Han mente jeg hadde en vanlig forkjølelse, og var rask med at jeg måtte betale. Han sa dette var ikke astma, men han skrev ut astma spray. Følte meg skikkelig kvalm etter å ha vært inne hos denne legen, pga det var nesten så han lo av at jeg var så tungpusten. Viste ingenting om denne legen fra før av, men det var merkelig og vondt å vente så mange timer på å komme inn, og deretter føle at jeg ble sett ned på at jeg kom dit. Er ikke en person som går mye til lege, før det virkelig trengs, men han fikk meg til å føle jeg var en hypokonder.
STYR virkelig unna denne legen.