Manoharan Manika

Autorisasjon (1999)

Manoharan Manika er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Manoharan Manika

har det for travelt

Han har dårlig tid, sener kjapt videre, men spør bruker om råd. Det er han som er legen ikke jeg. Tar ikke alt som sier alvorlig opp. Må ofte purre på resultater.

ut fra mine arfaring, han er en meget gnialt, flink lege jeg har sett i hele mitt liv. Han er perfekt med abslutt alt.

Han lytter, gir riktig behandling. Har mye tid til pasienter.edu Henviser videre og undetsøke pasienter veldig bra. En fsntastisk lege. Han er så nøye og lyn rask. En diktig lege som vil alderig gjentar seg.

En fantastisk mann.

En fantastisk dyktig mann som bryr seg om sine pasienter. Jeg blir alltid lyttet til og han tar eventuelle bekymringer alvorlig. Han er grundig og jeg føler meg 100% trygg hos han. Han følger alltid opp. En lege som virkelig anbefales på det sterkeste.

Hensynsfull og grundig

God til å lytte og tar små endringer alvorlig. Det er lett å få time, men skulle ønske at det kunne skrives en epost direkte til legen

Dyktig!

Utrolig flink og dyktig lege! Gir seg ikke, til han har funnet hva som er galt. Har svært mye tid til pasienten, både på tlf og time hos han.. Ringer og hører hvordan det har gått, og vurderer .. Beste legen!! ANBEFALES