Manoharan Manika

Autorisasjon (1999)

Manoharan Manika er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Manoharan Manika

Veldig fornøyd

Hadde Dr Manika som fastlege når jeg bodde i Skien. De gangene jeg var hos legen følte jeg alltid at jeg ble lyttet til og tatt på alvor. Ville valgt samme lege nå dersom han hadde ledige plasser

Dyktig !

Dette er en dyktig lege ! Er ikke mange leger som ringer deg på ettermiddagen/ kvelden for å sjekke hvordan det går med deg. Han er en fastlege som du føler bryr seg om deg, som vil hjelpe deg og som vil ta vare på deg. Rett og slett en fantastisk fastlege !

Verdens Beste

Jeg har brukt Manika i mange år. Han lytter og ringer meg opp om ettermiddagen med svar på prøver. Han er hyggelig og stiller de rette spørsmålene kan bare annbefale han :-)

En fantastisk lege!

Jeg er utrolig takknemlig for å ha en fastlege som Manika! Han bryr seg virkelig og tar deg alltid på alvor. Kommer inn samme dag hvis det er noe spesielt, hvis ikke tar det en dag eller to.

Hastverk, ikke tid, glad i å henvise videre, glad i penger

Legen er mer opptatt av å ha mange konsultasjoner for å øke egen vinning enn å finne ut om pasientens ve og vel. Som noen skriver henviser han alt for fort videre uten å undersøke selv!

Har skiftet!