Manoharan Manika

Autorisasjon (1999)

Manoharan Manika er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Manoharan Manika

Fantastisk lege

Hele min familie har Manika og han er bare fantastisk tar oss på alvor husker oss spør oss om vi har det bra og om det går bra med resten av familien.... Jeg er enig med fler her, det skulle vært fler av Manika :-)
Han har full liste, men aldri tatt lang tid for å få en time. Har aldri dårlig tid når vi er der.

Sender deg videre til spesialist

Dette er en lege som ikke vil undersøke deg selv,men sender deg ut med henvisninger til andre. Det er greit å ha mange pasienter på lista da. Jeg forventer mer av en fastlege og har derfor skiftet.

bra

manika er rask og effektiv , tar deg på alvor og er ikke dømmende. fornuftig og flink fyr.

Den beste legen jeg har hatt

Dr.Manika er en fantastisk lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Selv om han har mange å holde styr på, så tar han seg tid til hver enkel individ.
Han er bare helt fantastisk. Det burde være flere Manikaer i denne verdenen.

stresset

Han har dessverre for dårlig tid, kanskje på grunn av at det er han som har flest pasienter.
Det fører til dårlig tid med pasientene og han glemmer også viktige ting som for ex.skrive henvisning til sykehus.Jeg venta på brev fra sykehus i 4 m.n.d før jeg ringte og da hadde ikke sykehus mottatt noen henvisning.Det skulle vert en øvre grense å mange pasienter en lege kan ta på seg, for det sier ingen ting om legen er bra eller ikke det.
Men det forklarer att han glemmer og virker til tider trøtt (gjeesp) og er stresset.Det er ikke bra.Tror han har tatt på seg for mye jeg.