Samer Kumar Kiblawi
Mann, 46 år
Han var min Fastlege siden over 10 år, men service på legekontor er elendig. Man venter alltid min 1t, vanskelig å komme i kontakt på telefon men pasientsky appen fungerer helt fint. Var alltid fornøyd hvordan Samer har behandlet meg/ skrevet henvisninger, men timenen blir oftere med kort varsel flyttet/ avlyst og jeg kan ingen anbefale å ta en telefontime istedenfor. Han ringer kanskje i 1 av 10 tilfelle max!. Ofte må man ringe dagen etter og klage at han ikke har ringt. Da få man enten en ny time om 2 uker eller info at telefontimen ble flyttet til en annen dag uten ar en ble informert om saken. Bare dumt at han heller ikke gidder å ringe da. Utrolig kjedelig at en egentlig dyktig lege oppfører seg slik. Han har gjort mye positiv med føltes oftest som en kamp å komme i kontakt med han. Når jeg trenger hjelp så kan det ikke ta 4 uker før man evt endelig få hjelp....
Dette legekontoret er det knapt mulig å komme i kontakt med.
Her skal du ha god tid, både når du ringer og skal ha time. Sett av minst 1 times ventetid
Tar opp til 2 uker for å få en legetime. Man venter ALLTID min 1 time for å komme inn. Det er nå man er syk og ikke om 2 uker.
Har du god tid og er glad i å vente skal du velge denne fastlegen.
Lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få time, og stort sett ventetid når man endelig har fått time.
Fastlegen er jeg fornøyd med.
Fastegen er nå i permison - vikaren syk.
Hadde time hos vikar 2.1.18, ift forlengelse av sykmelding 50% pga kronisk betennelse, i påvente av operasjon. Møtte opp til avtalt tid og får beskjed om at vikaren er syk. Jeg har ett tapt anrop tidligere på dagen (ukjent nr. for meg) - jeg har ringt dette nr. tilbake flere ganger uten å få kontakt. Litt fortvilet, da arbeidsgiver trenger fornyet sykemelding. Ny time 8.1.18, med beskjed om at sykmelding kan tilbakedateres i slike tilfeller. Møter opp til ny time - og får beskjed om at vikaren fortsatt er syk! Ingen anrop på min tlf. fra legekontoret med beskjed! Heller ingen beskjed på min automatiske tlf.svar hverken 2.1. eller 8.1. Ber personalet om hjelp til en løsning i min noe fortvilte situasjon - møtes med skuldertrekk og ny time 22.1.18, altså nesten 3 uker etter opprinnelig time, og 3 dager før min operasjon. Betennelsen er jo der - arbeidsgiver trenger sykemelding. Frustrert og fortvilet - hva gjør jeg?
Har tidligere vært fornøyd med service og hjelp, men dette holder ikke. Min vurdering gjelder denne spesifikke saken. Fastlegen har jeg ikke noe å si på.
Vis flere...