Samer Kumar Kiblawi

Fastlege
Mann, 46 år

Godkjenning

Autorisasjon (2009)

Ledige plasser

66 av 1275

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Samer Kumar Kiblawi er en av 79 fastleger i Lillestrøm

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(22)
22 vurderinger
Tilgjengelighet
(19)
19 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(19)
19 vurderinger
Service
(20)
20 vurderinger

Siste vurderinger av Samer Kumar Kiblawi

Tar laaang tid

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette legekontoret er det knapt mulig å komme i kontakt med.

Her skal du ha god tid, både når du ringer og skal ha time. Sett av minst 1 times ventetid

Styr unna!!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar opp til 2 uker for å få en legetime. Man venter ALLTID min 1 time for å komme inn. Det er nå man er syk og ikke om 2 uker.

Har du god tid og er glad i å vente skal du velge denne fastlegen.

Lang ventetid

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få time, og stort sett ventetid når man endelig har fått time.

Ikke hjelp eller beskjed når vikarlegen er syk i en lengre periode.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fastlegen er jeg fornøyd med.
Fastegen er nå i permison - vikaren syk.
Hadde time hos vikar 2.1.18, ift forlengelse av sykmelding 50% pga kronisk betennelse, i påvente av operasjon. Møtte opp til avtalt tid og får beskjed om at vikaren er syk. Jeg har ett tapt anrop tidligere på dagen (ukjent nr. for meg) - jeg har ringt dette nr. tilbake flere ganger uten å få kontakt. Litt fortvilet, da arbeidsgiver trenger fornyet sykemelding. Ny time 8.1.18, med beskjed om at sykmelding kan tilbakedateres i slike tilfeller. Møter opp til ny time - og får beskjed om at vikaren fortsatt er syk! Ingen anrop på min tlf. fra legekontoret med beskjed! Heller ingen beskjed på min automatiske tlf.svar hverken 2.1. eller 8.1. Ber personalet om hjelp til en løsning i min noe fortvilte situasjon - møtes med skuldertrekk og ny time 22.1.18, altså nesten 3 uker etter opprinnelig time, og 3 dager før min operasjon. Betennelsen er jo der - arbeidsgiver trenger sykemelding. Frustrert og fortvilet - hva gjør jeg?
Har tidligere vært fornøyd med service og hjelp, men dette holder ikke. Min vurdering gjelder denne spesifikke saken. Fastlegen har jeg ikke noe å si på.

En svært hyggelig og kunnskapsrik lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar seg tid til å lytte, og tar deg som pasient på alvor. God til å forklare diagnoser og behandlinger. Kommuniserer godt, og inngir stor tillit.

Vis flere...