Samer Kumar Kiblawi

Ingen på venteliste

Samer Kumar Kiblawi er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Samer Kumar Kiblawi

Styr unna!!

Tar opp til 2 uker for å få en legetime. Man venter ALLTID min 1 time for å komme inn. Det er nå man er syk og ikke om 2 uker.

Har du god tid og er glad i å vente skal du velge denne fastlegen.

Lang ventetid

Lang ventetid på telefon, lang ventetid på å få time, og stort sett ventetid når man endelig har fått time.

Ikke hjelp eller beskjed når vikarlegen er syk i en lengre periode.

Fastlegen er jeg fornøyd med.
Fastegen er nå i permison - vikaren syk.
Hadde time hos vikar 2.1.18, ift forlengelse av sykmelding 50% pga kronisk betennelse, i påvente av operasjon. Møtte opp til avtalt tid og får beskjed om at vikaren er syk. Jeg har ett tapt anrop tidligere på dagen (ukjent nr. for meg) - jeg har ringt dette nr. tilbake flere ganger uten å få kontakt. Litt fortvilet, da arbeidsgiver trenger fornyet sykemelding. Ny time 8.1.18, med beskjed om at sykmelding kan tilbakedateres i slike tilfeller. Møter opp til ny time - og får beskjed om at vikaren fortsatt er syk! Ingen anrop på min tlf. fra legekontoret med beskjed! Heller ingen beskjed på min automatiske tlf.svar hverken 2.1. eller 8.1. Ber personalet om hjelp til en løsning i min noe fortvilte situasjon - møtes med skuldertrekk og ny time 22.1.18, altså nesten 3 uker etter opprinnelig time, og 3 dager før min operasjon. Betennelsen er jo der - arbeidsgiver trenger sykemelding. Frustrert og fortvilet - hva gjør jeg?
Har tidligere vært fornøyd med service og hjelp, men dette holder ikke. Min vurdering gjelder denne spesifikke saken. Fastlegen har jeg ikke noe å si på.

En svært hyggelig og kunnskapsrik lege

Tar seg tid til å lytte, og tar deg som pasient på alvor. God til å forklare diagnoser og behandlinger. Kommuniserer godt, og inngir stor tillit.

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Jeg har brukt Samer siden han begynte på Frogner medisinske institutt. Han er en fantastisk lege som tar deg på alvor og er støttende. Jeg føler meg alltid trygg på at jeg får riktig behandling og han lytter til det jeg har å si. Tar seg alltid god tid selv om han er forsinket. At han er forsinket noen ganger tar jeg med et smil, fordi noen ganger er det jeg som er årsaken til at han blir forsinket for andre pasienter. Han henviser til spesialister der det trengs.
Jeg er også fornøyd med hele staben på Frogner medisinske institutt. En fantastisk gjeng alle sammen. Jeg flyttet fra Frogner til Ullensaker i 2011 og beholdt Samer. Selv med litt reisevei for å komme til lege bytter jeg aldri:) Kan anbefale han på det sterkeste til alle.