Ted Johannes Korvann

Autorisasjon (2004)

Ted Johannes Korvann er en av 33 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Ted Johannes Korvann

legen min

Tar seg tid til å høre og er åpen for samarbeid med andre. Har slitt lenge med smerter i nakke-skuldre og det var han som foreslo manuell terapeut. Takker for det. Er ikke for kjapp med sykemelding og vil prøve å gjøre det beste mhp jobb/smerter. Føler ikke han ikke tar seg tid til meg. Begge unger mine har også han som fastlege og vi er veldig fornøyde.
Ikke vanskelig å få time hos han, men han er DESVERRE altid veldig forsinket

Veldig fornøyd!

Kjempe flott lege. Praktiserer godt i faget sitt. Og ser medmennesket der det er. Tar seg tid og lytter. Henviser til spesialister hvis nødvendig for vidre utredning etc. Veldig fornøyd!

Tar deg på alvor

Opplever Ted Korvann som meget imøtekommende, lydhør for pasientens forklaringer og tar seg god tid til å forklare på en skikkelig og forståelig måte. Er ikke redd for å henvise degsom pasient videre til spesialister - det er jo en betryggende for oss som pasienter. Ser ikke på det som at han mangler kvalifikasjoner, snarere tvert imot - han tar deg som pasient på alvor. En ung og tillitsvekkende lege som jeg og min famile har gleden av å ha som fastlege.

Kunnskapsrik, tålmodig og vennlig

Min erfaring er at han er kunnskapsrik, tålmodig og vennlig. Han har vært flink til å henvise videre. Av og til kan det være vanskelig å få formidlet alt på en kort legetime - men slik har det også vært med andre leger.

Hyggelig lege

Rolig og kunnskapsrik. En lege jeg er godt fornøyd med. Glad han er tilbake etter permisjon