Ted Johannes Korvann

Autorisasjon (2004)

Ted Johannes Korvann er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ted Johannes Korvann

Den beste legen jeg har hatt

Vil absolutt anbefale dr. Korvann.
Han er en lege som tar seg god tid, lytter til pasienten, og gjør alle nødvendige undersøkelser.
Han henviser også videre til spesialister når det er nødvendig.
Blid og hyggelig lege som det er lett å prate med.

Det øvrige personalet er hyggelige, og de setter raskt opp time. Veldig fornøyd med dette legekontoret :-)

Veldig fornøyd

Er veldig godt fornøyd med Korvann som fastlege. Oppfatter han som trygg, dyktig og interessert. Synes ikke det er vanskelig å få time, og jeg synes ikke det er mer ventetid her enn hos andre leger. Han er rask med evt henvisninger om det er noe som ikke kan behandles på legekontoret. Har hatt både psykiske og fysiske lidelser, og er veldig fornøyd med behandlinger og valgte henvisninger. Har barn som går her også. De øvrige ansatte er også veldig imøtekommende og behjelpelige. Et hyggelig legekontor.

Den beste legen jeg har hatt

Han er veldig flink lege jeg har fått time med en gang jeg har trengt.Han tar seg tid for peasienter.
Han har sendt meg eller banra mine med en gang videre hvis vi trengte det.
Vil anbefale han som fast lege.

legen min

Tar seg tid til å høre og er åpen for samarbeid med andre. Har slitt lenge med smerter i nakke-skuldre og det var han som foreslo manuell terapeut. Takker for det. Er ikke for kjapp med sykemelding og vil prøve å gjøre det beste mhp jobb/smerter. Føler ikke han ikke tar seg tid til meg. Begge unger mine har også han som fastlege og vi er veldig fornøyde.
Ikke vanskelig å få time hos han, men han er DESVERRE altid veldig forsinket

Veldig fornøyd!

Kjempe flott lege. Praktiserer godt i faget sitt. Og ser medmennesket der det er. Tar seg tid og lytter. Henviser til spesialister hvis nødvendig for vidre utredning etc. Veldig fornøyd!