Bodil Karin Aasvang Olsen

Autorisasjon (1991)

Bodil Karin Aasvang Olsen er en av 6 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Bodil Karin Aasvang Olsen

Flott representant for sitt yrke!

Blid og gild med en egen evne til å lytte. Føler meg alltid godt ivaretatt! Dyktig til å raskt stille diagnose og rekvirere pasienten videre til spesialist. Har selv opplevd alvorlig sykdom, men under hennes vinger ble jeg veldig godt informert og ivaretatt. Har t.o.m blitt oppringt på søndager og kveldstid, for samtaler i forbindelse med prøveresultater og korrespondanse fra spesialister. FANTASTISK!

Dyktig og lyttende!

En veldig hyggelig, flink og serviceinnstilt lege. Ringer alltid tilbake hvis man prøver å få tak i henne. Stiller raskt diagnose og henviser videre.

Rask diagnostikk

Imponerende evne til raskt å stille en diagnose som ved senere utredning viste seg å holde mål. Veldig takknemlig for hjelpen og forståelsen rundt min diagnose. En super lege !

God på diagnostikk!

Hun finner raskt ut hva som feiler deg og ordner opp med videre undersøkelser. Ringer tilbake når man vil ha tak i henne. Kan bli venting på venterom,men slik må det vel bli når man får den tiden man trenger inne hos henne.

Fantastisk lege!

Hun har alltid god tid. Har hjulpet meg fra jeg var liten. Hun er svært lett å snakke med og en man kan føle fullstendig tilitt til. Hvis jeg skal si en negativ ting er det den lange ventetiden for å komme inn til henne og ventetiden på å få en time. Men det er ikke så negativt at ikke det er godt for noe. Alle får den tiden de trenger hos henne og hun er rettferdig.
Hun kan anbefales på det sterkeste!