Bodil Karin Aasvang Olsen

Autorisasjon (1991)

Bodil Karin Aasvang Olsen er en av 6 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Bodil Karin Aasvang Olsen

den beste legen jeg har hatt.

En fantastisk doktor og en god lyttende lege.Har hatt henne i mange år.ville aldri bytte.hun er bare fantastisk på alle måter.trenger du og prate så tar hun seg tid.Vil du fort til doktoren så ordner hun det også.takk for at slike finnes.

Hun er utrolig dyktig. tar seg god tid til pasienten. lytter til det enn har å si. føler enn får sagt det man skal før man går.

Helt topp, stor evne til å sette seg inn i pasientenes situasjon !!

Ualminnelig engasjert, ikke bare i meg/oss som pasienter men også som personer. Om nødvendig stiller hus bestandig opp, både i og utenfor arbeidstid. Hun tar ikke legegjerneingen som en jobb, men som et "kall" ;) er overbevist om hun lever og ånder for sine pasienter :) :)

Unik

En mer grundig, profesjonell, løsningsorientert, omgjengelig og omsorgsfull lege skal en lete lenge etter! Hun tar seg god tid til å lytte og ser er alltid etter bakenforliggende årsaker på problemer. På toppen av alt er hun morsom og uhøytidlig.

Aldrig noen annen

Bodil er en fantastisk lege! Det beste er at hun alltid tar seg tid, lytter og forstår. Minuset er at du kan risikere å bli sittende en stund før du kommer inn, men det er det verdt.
Jeg hadde ikke vært her jeg er i dag om det ikke hadde vært for henne. Selv etter at jeg flyttet kjører jeg mer en gjerne fire mil til Bodil enn å bytte fastlege .