Frode Kristiansen

Råholt Legesenter
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Frode Kristiansen er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Frode Kristiansen

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har flyttet en del på meg gjennom livet og har hatt flere fastleger, men Frode er absolutt beste jeg har hatt.
Han sitter alltid og lytter først, er det noe han er usikker på så kan er han alltid åpen for å undersøke og diskutere sammen med meg.
Tar meg alltid seriøst, og henviser meg videre dersom behovet er der.
Kan anbefale Frode på det varmeste.

Tar pasienten alvorlig

Alltid behagelig å være på legetime hos denne legen. Tar seg tid til å lytte til problemene. Flink og nøyaktig i diagnosen.

Beste fastlegen som finnes

Han ser deg som person og lytter til deg. Han tar deg på alvor og hjelper til. Flink til å henvise videre om det trengs. Dyktig lege. Beste fastlegen jeg har hatt. Super fornøyd. Bra service også.

En lege som virkelig tar deg på alvor

Har hatt F Kristiansen som fastlege siden fastlegeordningen begynte. Her har du en lege som virkelig hører på deg. Du får alltid vite prøveresultater. Han tar deg på alvor og er ikke redd for å henvise videre hvis han er usikker. Han sitter ikke bare på pc’n men ser på deg og hører hva du sier. En lege som virkelig bryr seg og viser empati! Hadde ikke byttet hvis jeg ikke hadde måttet flytte! Takk til deg, Frode Kristiansen

En fantastisk lege som alltid stiller opp for pasienten. Henviser videre ved behov. Er lydhør. Tar seg tid. Følger opp. Veldig flink med barn. Hatt han som fastlege i ca 14 år. Aldri Vært noe å klage på.