Frode Kristiansen

Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Frode Kristiansen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Frode Kristiansen

En fantastisk lege som alltid stiller opp for pasienten. Henviser videre ved behov. Er lydhør. Tar seg tid. Følger opp. Veldig flink med barn. Hatt han som fastlege i ca 14 år. Aldri Vært noe å klage på.

Tar deg på alvor!!

Han vil du skal komme for sjekk selv ved den minste ting! Han sier ofte "Vi må sjekke for sikkerhets skyld" og han henviser videre med en gang når det er noe han er usikker på...du blir aldri sendt hjem med en pakke paracet og beskjed om at detta går over av seg selv!
Det virker som om han evner godt å sette seg inn i andres situasjon ig er forståelsesfull!

Veldig flott lege

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Jeg føler han tar det jeg kommer med seriøst, han henviser meg videre om det er noe han er usikker på eller om det er noe han vil være helt sikker på. Faglig er han veldig dyktog, å jeg har tillitt til hans vurderinger.

Meget bra

Seriøs, lytter, tar seg tid. Er interessert i å hjelpe

Meget dyktig lege.

Kristiansen er en dyktig lege, som lytter etter hva pasientene(ihvertfall meg) har å si, ser mer på pasientene enn pcen(kontra mange andre), og som følger opp det andre instanser gjør/ikke gjør for pasienten. Han både purrer og eventuelt henviser til andre instanser for å få jobben gjort. Alt i alt, veldig fornøyd med å ha han som fastlege.