Frode Kristiansen

Autorisasjon (1994)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Frode Kristiansen

Flink& Kunnskapsrik

Vært min fastlege i snart 20 år,fulgt meg opp gjennom 2 svangerskap. Lytter til pasienten( meg) tar meg på alvor.Henviser meg videre,ringer å gir beskjed ang prøver. Fantastisk lege for meg& mine barn. Har flyttet på meg,men har beholdt han. Humoristisk,dyktig,empatisk lege.

Den beste

Han "ser"pasientene den beste legen jeg har møtt!Trodde det var slutt på legebesøk men dr Kristiansen ringte og sa jeg trengte "jern" og Dvitamin kl.1900

Trygg og trofast

Startet 1996 med vårt første barn. Siden familielegen vår. Fulgt oss opp på alle måter både ved ulykker og sykdom. Imøtekommende både på tunge dager og generelt hele tiden. Lytter, samarbeider. Fantastisk lege både faglig og på menneskelig plan. Har flyttet fra kommunen men kunne ikke tenkt oss og bytte fastlege. Håper dette vedvarer.

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har flyttet en del på meg gjennom livet og har hatt flere fastleger, men Frode er absolutt beste jeg har hatt.
Han sitter alltid og lytter først, er det noe han er usikker på så kan er han alltid åpen for å undersøke og diskutere sammen med meg.
Tar meg alltid seriøst, og henviser meg videre dersom behovet er der.
Kan anbefale Frode på det varmeste.

Tar pasienten alvorlig

Alltid behagelig å være på legetime hos denne legen. Tar seg tid til å lytte til problemene. Flink og nøyaktig i diagnosen.